E-talonus nopirkt vai papildināt varēs arī Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietās. Pirmā pieturvieta, kur varēs nopirkt vai papildināt e-talonu, atradīsies Merķeļa ielā pie cirkus.
Satiksmes ministrija (SM) plāno veikt izmaiņas bezbiļetnieku sodīšanas kārtībā sabiedriskajā transportā. Paredzēts, ka nākotnē sods par braukšanu bez biļetes būtiski palielināsies un biļešu kontroles notiks biežāk. Pašlaik vēl nevar prognozēt, kad izmaiņas stāsies spēkā, jo nepieciešams veikt grozījumus vairākos normatīvajos aktos.
2009.gada nogalē un 2010.gada sākumā būs izmaiņas "Rīgas satiksmes" apkalpotā sabiedriskā transporta, Klientu apkalpošanas centru un autostāvvietu darbībā.
Rīgas sabiedriskajā transportā novembrī sodīti 5257 bezbiļetnieki, aģentūrai LETA pastāstīja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" preses sekretāre Iluta Bērziņa.
Pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) pastāv uz nepieciešamību ieviest 50 santīmu lielu vienreizējās braukšanas biļetes maksu, un arī šajā gadījumā uzņēmuma budžeta deficīts būšot 6,6 miljoni latu.
Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija šodien nolēma, ka no nākamā gada 1.janvāra braukšanas maksa "Rīgas satiksmes" sabiedriskajā transportā - autobusos, trolejbusos un tramvajos - tiks paaugstināta par 25% jeb ceturto daļu un sasniegs 50 santīmus.
Nepatīkams pārsteigums var sagaidīt tos Rīgas sabiedriskā transporta pasažierus, kas e-talonu iegādājas biļešu automātos, jo tie atlikumā mēdz izdot viltotas monētas. Problēmas ar neatbilstošu monētu lietošanu biļešu automātos konstatēja jau maijā. Tad SIA Rīgas satiksme (RS) solīja nepilnības novērst dažu nedēļu laikā, tomēr risinājums joprojām nav atrasts.
Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija nākamnedēļ lems par braukšanas maksas paaugstināšanu "Rīgas satiksmes" sabiedriskajā transportā -- autobusos, trolejbusos un tramvajos.
No policijas redzesloka pazudis viens no diviem jauniešiem, kuri šā gada septembra sākumā tika aizturēti aizdomās par divu Rīgas trolejbusu sašaušanu un pieturvietas bojāšanu.
Sākot nākamo gadu ar ievērojamu budžeta deficītu, braukšanas tarifs Rīgas sabiedriskajā transportā varētu būt 50 santīmu, liecina pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" pārstrādātais 2010.gada budžeta projekts.
Krīzēm veltītos mācību tekstos teikts, ka nedrīkst ierobežot produktīvās kustības, kuras uztur cilvēku dzīvesspēju. Tad kāda velna pēc vienlaikus celt gan izmaksas tām mašīnām, kuras cilvēkiem šodien arvien vairāk top darba instruments, gan braukšanas izmaksas sabiedriskajā transportā?
īgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija nākamnedēļ lems par braukšanas maksas paaugstināšanu "Rīgas satiksmes" sabiedriskajā transportā - autobusos, trolejbusos un tramvajos.
Pasažieru braucienu reģistrācijas dati liecina, ka Rīgas pašvaldības piešķirtās atlaides vēl neizmanto vairāk kā 30 % Rīgas satiksmes pasažieru, kaut atlaides iespējams pienākas plašākam iedzīvotāju lokam. Par atlaidēm var interesēties Rīgas satiksmē zvanot vai www.rigassatiksme.lv. Atgādinām, ka atlaides var izmantot tikai personalizēta e-talona lietotāji.
Sabiedriskā transporta satiksmes uzlabošanai Brīvības gatvē centra virzienā no Struktoru ielas līdz Ropažu ielai ir ierīkota sabiedriskā transporta josla.
Nākamgad maksa par braucienu sabiedriskajā transportā kļūs dārgāka, turklāt nevis par dažiem santīmiem, bet uzreiz par divdesmit. Pēdējā maksas palielināšana notika šā gada septembrī – pērkot biļeti pie vadītāja, jāmaksā 60 santīmu (pensionāriem – 40 santīmu). Turpmāk tā varētu maksāt 80 santīmu.
Rīgas sabiedriskajā transportā no nākamā gada 1.janvāra maksa par braucienu sasniegs 60 santīmus, bet, pērkot biļeti pie vadītāja, būs jāšķiras pat no 80 santīmiem.
Masu medijos izskanējusī informācija par viltotu e–talonu lietošanu Rīgas sabiedriskajā transportā piesaistījusi daudzu pilsētnieku uzmanību, tomēr e–talona ieviesēji SIA Rīgas karte pārstāvji ir pārliecināti, ka satraukumam nav pamata, jo e–talona sistēma ir pārāk sarežģīta uzlaušanai un ne tikai ātri atpazīst viltojumus, bet arī pati tos iznīcina.
Šodien, Mirušo piemiņas dienā, atsevišķos Rīgas sabiedriskā transporta maršrutos būs papildreisi, bet autobusu maršrutos, kuri skar lielākos pilsētas kapus, tiks nodrošināti lielākas ietilpības transporta līdzekļi.