Vai, redzot sarkanu krāsu, jūtaties enerģiskāka? Vai zilā krāsa liek jums justies mierīgākai? Mākslinieki un interjera dizaineri jau izsenis ir uzskatījuši, ka krāsa var būtiski ietekmēt noskaņojumu, sajūtas un emocijas. “Krāsas, tāpat kā iezīmes, seko emociju pārmaiņām,” reiz atzīmēja mākslinieks Pablo Pikaso.
Mārketings spēj sniegt virkni priekšrocību – sākot ar atpazīstamības veicināšanu un beidzot ar ienākumu palielināšanu. Nav noslēpums, ka šobrīd īpaši liela aktivitāte norisinās digitālajā vidē, tāpēc ir tikai loģiski, ka arī digitālais mārketings kļuvis ļoti aktuāls. Lasi un noskaidro, kāpēc tā ir pareizā izvēle arī tavam uzņēmuma
Turpmāko situāciju nozarē ietekmēs tas, cik veiksmīgi izdosies ierobežot Covid-19 vīrusa izplatību un attiecīgi, cik ilgi vēl būs spēkā tirdzniecības ierobežojumi, kas īpaši smagi skar nepārtikas preču tirdzniecību.
Ainārs Ščipčinskis ir McCann Worldgroup Latvia dibinātājs un partneris. Mārketinga komunikācijā strādā kopš 1995.gada. Bijis Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents un vairāku starptautisku reklāmas festivālu žūrijas loceklis. Šobrīd konsultē uzņēmumus mārketinga komunikācijā.
30.janvārī Rīgā norisināsies “The Best of Digital Markeitng Show” ar 2013.gada digitālā mārketinga kampaņu veiksmes stāstiem, ko atklās profesionāļi no Somijas, Ukrainas, Igaunijas, Lietuvas un Latvijas.