Uzzini 20 veiksmīgāko digitālā mārketinga kampaņu panākumu noslēpumus

© Publicitātes foto

30.janvārī Rīgā norisināsies “The Best of Digital Markeitng Show” ar 2013.gada digitālā mārketinga kampaņu veiksmes stāstiem, ko atklās profesionāļi no Somijas, Ukrainas, Igaunijas, Lietuvas un Latvijas.

The Best of Global Digital Marketing Show ir unikāla konferences programma, kas ir balstīta uz pērnā gada labāko digitālā mārketinga kampaņu analīzi. Katras valsts pārstāvis izanalizēs 3 spēcīgākās konkrētās valsts 2013.gada kampaņas, kā arī konferences noslēdzošajā daļā konferences apmeklētāji uzzinās 12 pasaules digitālā mārketinga veiksmes stāstus, kā piemērām:

Volkswagen Polo advergame „Polowers“,

McDonald’s Canada „Our Food. Your Questions.“,

Cafe Amazon „Drive Awake“,

My Renault Content-Driven Loyalty Platform,

Nutella Jar Creator,

Kellogg´s Tweet Shop,

KBC Bank „The Gap in the Market“ U.c.

Ikviena kampaņa tiks pamatīgi izanalizēta – eksperti intervēja katras kampaņas veidotājus un ieguva biznesa datus, lai tos analizētu konferencē. Programmas veidotāji īpaši vēlas piebilst, ka šo 20 kampaņu starpā dzirdēsim analīzi ne tikai par lielbudžeta kampaņām, bet arī stāsti būs par mazbudžeta kampaņām, kur pamatatslēga ir radoša ideja vai radoša pieeja jauno tehnoloģiju izmantošanā un digitālā mārketinga piedāvāto iespēju izmantošanā.

Ar veiksmīgāko kampaņu rezultātiem pasākuma dalībniekus iepazīstinās eksperti:

ARTŪRS MEDNIS, Inspired digital vadītājs (LATVIJA)

ROBERT KÕRVITS, PingPong Marketing Partneris/Radošais direktors (IGAUNIJA)

ARTŪRAS OLŠAUSKAS, Media House Lietuva biznesa attīstības vadītājs (LIETUVA)

OKSANA HOSHVA, Hoshva Digital dibinātāja un vadītāja (UKRAINA)

KARI EILOLA, Bob the Robot radošais direktors un līdzīpašnieks (SOMIJA)

HANDO SINISALU, Best Marketing International vadītājs

Pasākuma mērķis ir analizēt saturu un biznesa rādītājus pēc kampaņas realizācijas, nevis izklaidēt pasākuma dalībniekus ar jautriem video rullīšiem. Katras kampaņas analīzes laikā lektori kritiski meklēs veiksmes faktorus un liks uzsvaru uz galveno mācībstundu klausītājiem - ko tad reāli varam mācīties no šiem digitālā mārketinga kampaņu piemēriem?

The Best of Digital Marketing Show ir programma ir ieguvis popularitāto vairāk kā 20 pasaules pilsētās - Singapūrā, Maskavā, Istambulā, Amsterdamā, Johannesburgā, Madridē, u.c.

Ar pilnu pasākuma programmu iespējams iepazīties mājas lapā www.ideahouse.lv. Ja Jums rodas papildus jautājumi, droši sazinieties ar organizatoriem zvanot uz tālruņa numuru 26824428 vai rakstot jekaterina@ideahouse.lv.

Latvijā

Salaspils ir Eiropas Savienības (ES) regulai par alternatīvo degvielu infrastruktūru prasībām atbilstošākā vieta ūdeņraža uzpildes stacijai izbūvei Latvijā, secināts Vidzemes plānošanas reģiona vadībā izstrādātajā pētījumā par ūdeņraža uzpildes staciju telpiskās attīstības koncepciju.

Svarīgākais