Noskaidrotaslabākās mārketinga kampaņas, kas cīnīsies par Grand Prix

26. martā mārketinga sasniegumu konferences Password 2014 laikā par Grand Prix sacentīsies piecas finālam izvirzītās mārketinga kampaņas.

Ir zināmaspiecasveiksmīgākās pagājušā gada mārketinga kampaņas, kuras sacentīsies par uzvarētāja godu 26. martā. Finālā varēsim redzēt sekojošu kampaņu prezentācijas:

„Izkrāso pasauli” (Inspired, Abnormal, McCann Rīga, Tele2)

„Ceļabiedru kampaņa” (DDB Latvija, Statoil Fuel & Retail Latvia);

„Stjuartests” (Inpired, Inspired Digital, Abnormal, airBaltic));

„Malibu princese” (Mēmais, Vizeum, Pernod Ricard Latvija);

„Uzņēmuma zīmola maiņas integrētās aktivitātes” (DDB Latvija, Creative Media Services, Cube, Latvijas Mobilais Telefons)

Mārketinga sasniegumu konference Password šogad notiks jau 10. reizi 26. un 27. martā, un kā jau jubilejas reizē pieklājas, tās dalībniekiem būs reta iespēja vienuviet redzēt un dzirdēt vairākus pasaulē atzītus māretinga jomas guru –Nick Southgate (Apvienotā Karaliste), Byron Sharp (Austrālija), Nick Sohnemann (Vācija), Joeri Van Den Bergh (Beļģija), Anna Crona (Īrija), Andres Kangur (Austrija)un citus.

„Īpaši gandarīti esam, ka Latvijā ieradīsies viens no pasaulē vadošajiem domātājiem mārketinga jomā Bairons Šārps, kurš uz Eiropu atceļo reti – viņa prezentācija solās būt īsts saldais ēdiens tiem, kas vēlas atklāt veiksmīgas zīmola izveides noslēpumus,” saka Unda Krieviņa, konferences rīkotājaIdea House eventsvaldes locekle.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais