Par valsts uzņēmuma pasūtījumu elektrovilcienu un dīzeļvilcienu piegādē sacenšas trīs pretendenti – pašmāju Rīgas vagonbūves rūpnīca (RVR) un divas ārvalstu kompānijas. 200 miljonu vērtais projekts paredz ne tikai jaunu vilcienu izgatavošanu, bet arī to tehnisko apkopi 30 gadu garumā. Vai ārvalstu vilcieni būtu labāki nekā Latvijā ražotie?
Labāko darbinieku apbalvošana, dzelzceļam veltītas pastmarkas izveide, fotoizstādes atklāšana – šie ir galvenie akcenti, kā tika atzīmēta valsts akciju sabiedrības Latvijas dzelzceļš (LDz) 91. jubileja.
"Mēs esam Latvijas tranzītbiznesa mugurkauls," par savu uzņēmumu saka valsts a/s Latvijas dzelzceļš (LDz) valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis. Cik tas tagad stiprs un cik lokans, lai izturētu gan Latvijas ekonomisko problēmu svaru, gan Eiropas Savienības (ES) prasības?
Lai strādātu "Latvijas dzelzceļā" pie Mihaila Šengelijas, cilvēkam jābūt apveltītam ar trim īpašībām: pirmkārt, ir jāmīl darbs, otrkārt, nepieciešama prāva deva fantāzijas, un, treškārt, šajā klubiņā nav īstā vieta nīdētājiem, jo patiesībā jau nav ko nīdēt.
Saistībā ar Latvijā pastāvošo karsto laiku VAS Latvijas dzelzceļš, sākot ar 13.jūliju, Latvijas teritorijā noteicis ātruma ierobežojumus vilcienu satiksmē, kas ietekmēs arī vilcienu kustības grafiku.
Lai arī Auces iedzīvotāji nezaudē cerību, ka vilcienu satiksmi maršrutā Rīga–Reņģe (Ruba) atjaunos, pretējā gadījumā draudot ar protestiem, a/s Pasažieru vilciens (PV) atklāj, ka tuvāko gadu laikā tas nebūs iespējams.
Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas deputāti otrdien, apmeklējot valsts akciju sabiedrību "Latvijas dzelzceļš", pauda pārliecību par nepieciešamību valsts uzņēmumos veidot motivējošu atalgojuma sistēmu, informēja Saeimas Preses dienestā.
Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija šodien izbraukuma sēdē apmeklēs valsts akciju sabiedrību "Latvijas dzelzceļš" un iepazīsies ar uzņēmuma attīstības vīziju, aģentūru LETA informēja Saeimas Preses dienests.
Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Dzelzceļa transporta institūtā šodien atklāta materiālu testēšanas laboratorija, kurā tiks veikts studiju darbs un zinātniskie pētījumi VAS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) vajadzībām.
VAS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) pagājušajā gadā papildus tradicionālajām kravām pārvadājis arī NATO kravas - 3416 TEU konteineru vienības un 417 vagonus cita veida (arī nemilitāru) kravu.