Līdz 15. septembrim notiks kampaņa "Drosme sasveicināties", kurā iedzīvotājus mudinās sveicināt vienam otru, tādā veidā rūpējoties par iekļaujošāku sabiedrību, informē kampaņas organizatori, nevalstiskā organizācija "Mot Latvija".
ASV Demokrātu partijas atbalstītāji svētdien pēc prezidenta Džo Baidena paziņojuma par izstāšanos no vēlēšanu cīņas Kamalas Herisas vēlēšanu kampaņai platformā "ActBlue" saziedojuši vairāk nekā 55 miljonus dolāru, vēsta tīmekļa izdevums "Politico"
No šodienas tiek sākta akcija "Tīrmājas dienas", kuras laikā SIA "CleanR" bez maksas nodrošinās elektrotehnikas un tekstila savākšanu Rīgā un Jūrmalā, aģentūru LETA informēja kompānijā.
Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālo kampaņu "Pret braukšanu dzērumā" par 39 900 eiro īstenos SIA "McCann Rīga", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.
Par apmēram 80 000 eiro tiks izstrādāti videomateriāli par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības nozīmīgumu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Situācija pansionātos ir satraucoša un bieži vien neatbilstoša cieņpilnai dzīvei – tā liecina Tiesībsarga biroja kampaņas “Dzīve pansionātā – kāda tā ir?” laikā iegūtā informācija. Iedzīvotāju atsaucība bija liela – no 6. līdz 26. martam kopumā saņemtas 113 ziņas – gan zvani, gan e-pasti, gan Whatsapp ziņas. Informācija saņemta par 65 pansionātiem , vairākus no tiem gadu gaitā apmeklējuši biroja darbinieki.
Eiropas Savienības (ES) prezidējošā valsts Zviedrija sāks globālu kampaņu, kuras mērķis būs atrunāt migrantus no ierašanās Zviedrijā, preses konferencē paziņoja Zviedrijas migrācijas ministre Marija Malmere Stenergarda un Zviedrijas Demokrātu frakcijas vadītājs Henriks Vinge.
Lai informētu sabiedrību un vērstu uzmanību uz videi kaitīgo atkritumu bīstamību, kā arī veicinātu bateriju šķirošanu un nodošanu specializētajos savākšanas punktos, AS "Latvijas zaļais punkts" sadarbībā ar SIA "Eco Baltia vide" un bāru tīklu "Ezītis miglā" nākamnedēļ uzsāks kampaņu "Tavs toksiskais pirkstiņš?", aģentūru LETA informēja rīkotāji.
Valsts vides dienests (VVD) šodien un rīt visā Latvijā īstenos autoservisu kontroles kampaņu, informē VVD sabiedrisko attiecību vadītāja Aija Jalinska.
CSDD un Rīgas dome sākusi kampaņu "Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks!", aicinot skrejriteņu, velosipēdu un citu mikromobilitātes rīku lietotājus uz savstarpēju cieņu, izmantojot ceļus un ietves. Tomēr soctīklos tās sauklis izraisījis diskusijas.
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) pēc sociālās kampaņas vides objekta "Korupcijas aisbergs" iespējamā vandālisma akta un iepriekš konstatētajām objekta nepilnībām pieņēmis lēmumu un vienojies ar uzņēmumu SIA "Sparta Media" par objekta atkārtotu neizvietošanu Daugavā pie Akmens tilta, turklāt pastāv aizdomas par vandālismu pret šo objektu.
Reklāmas aģentūras "Nord DDB Riga" direktors Andris Rubīns noraida publiskajā telpā izteiktos pārmetumus par Latvijā īstenotās vakcinēšanās pret Covid-19 kampaņas plakātu līdzību ar ASV un citviet pasaulē izmantotajiem vizuālajiem materiāliem.
Šodien sāksies jauna nacionāla mēroga vakcinācijas pret Covid-19 reklāmas kampaņa, kas tostarp paredz dažāda veida vides plakātu izvietošanu un plašāku masu mediju iesaisti, iepriekš pavēstīja veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP).
“Zaļā josta” un AS “BAO” vērš sabiedrības uzmanību pareizai rīcībai ar nolietotām elektroiekārtām un citiem videi kaitīgiem atkritumiem – ikviena iedzīvotāja pienākums ir tās nodot utilizācijai, rūpējoties par vides un cilvēka veselības drošību, kā arī sekmējot vērtīgu resursu atgūšanu un otrreizējo izejvielu pārstrādes valsts plāna izpildi.
“Spēles uz dzelzceļa var salīdzināt ar asu nazi – jau kopš bērnības mums stāsta, lai to neaiztiekam, jo var sagriezties. Kad pirmo reizi sev iegriezīsi ar nazi pirkstā, sapratīsi, ka vairāk to nevajag aiztikt. Taču spēles uz dzelzceļa var būt nāvējošas,” uzsver Aleksandrs, kurš īsi pirms savas sestās dzimšanas dienas zaudēja kājas, pieķeroties braucošam vilcienam.
Lai celtu iedzīvotāju pirktspēju, “Maxima Latvija” ilgtermiņā īstenojusi vairākas aktivitātes, lai padarītu pārtikas produktus pieejamākus, vienlaikus mazinot vispārējo inflācijas apjomu, kas vainagojies panākumos – uzņēmums gada pirmo mēnesi iesācis pat ar deflāciju.