Kampaņai "Pret braukšanu dzērumā" novirzis 39 900 eiro

© F64

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālo kampaņu "Pret braukšanu dzērumā" par 39 900 eiro īstenos SIA "McCann Rīga", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

CSDD izsludinātajā konkursā par sociālās kampaņas "Pret braukšanu dzērumā" organizēšanu pieteicās trīs pretendenti.

Maija beigās līgums noslēgts ar "McCann Rīga".

CSDD pārstāvji aģentūrai LETA skaidroja, ka iepirkums radošās koncepcijas izstrādei kampaņai "Pret braukšanu reibumā" ir noslēdzies un ar izstrādātājiem darbs pie kampaņas saturiskās puses ir sākts.

Plānots, ka kampaņa sāksies 16.jūnijā un noslēgsies 2.jūlijā.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "McCann Rīga" reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 85 372 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2022.gadā bija 4,27 miljoni eiro, bet peļņa - 60 950 eiro.

"McCann Rīga" 85% daļu pieder SIA "MWG", bet 15% daļu - Valteram Jonātam.

Latvijā

Satiksmes ministrija (SM) ir slēpusi Ministru kabinetam patieso "Rail Baltica" projekta izmaksu pieaugumu, to pārrēķinot 2016.gada cenās, lai sadārdzinājums neizskatītos tik liels, teikts dzelzceļa projekta "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijas gala ziņojumā, kura vienlaikus aicina izveidot Saeimas apakškomisiju, kas uzraudzīs projekta ieviešanu.

Svarīgākais