"Nosaukt iedzīvotājus par mērkaķiem?"; soctīklus sadusmo jaunā CSDD un Rīgas domes kampaņa

© Ģirts Ozoliņš/F64

CSDD un Rīgas dome sākusi kampaņu "Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks!", aicinot skrejriteņu, velosipēdu un citu mikromobilitātes rīku lietotājus uz savstarpēju cieņu, izmantojot ceļus un ietves. Tomēr soctīklos tās sauklis izraisījis diskusijas.

Kampaņas nosaukums licis saraukt uzacis ne vienam vien sociālo tīklu lietotājam, kuriem šāda saukļa izmantošana liekas nepiemērota.

"Ar katru dienu arvien vairāk uzvelkos par šo. Nu kā var iedomāties nosaukt iedzīvotājus par mērkaķiem un cerēt uz kaut ko?! Pie tam, ne jau īstos mērkaķus, bet mazos, sirsnīgos surikatiņus, kas brauc pa tādu antiinfrastruktūru, kādu @RigasDome āpši un zosis viņiem ir sagādājuši," mikroblogošanas vietnē Twitter pauž Artūrs, atsaucoties uz Latvijas Televīzijas sižetu par kampaņu.

Artūram piekrīt arī citi Twitter lietotāji.

"Viņi arī savā izteiksmē atklāj, ka kampaņas doma ir pamācīt cilvēkus, kurus neuzskata par normāliem, atšķirībā no autovadītājiem," raksta Reinis.

"Labprāt dzirdētu statistiku par to cik velosipēdisti pērn nogalināja gājēju un to pašu statistiku ar automašīnu vadītājiem. Un pēc tam prasītu atskaiti no CSDD par nelietderīgu līdzekļu izmantošanu. Atbalstu labu uzvedību uz ietves, bet vai tā ir tagad svarīgāka problēma?" - komentārā pauž Ruslans.

"Gadiem gaidu dienu, kad būs kāda kampaņa no sērijas "neparkojies kā mērkaķis", "nenobrauc opi", "sarkans nav zaļš", "zebra nav domāta tev". Sapņot jau neaizliegsi, kā saka!" - cer Zane.

Svarīgākais