Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) interesentiem izmēģināšanai nodevusi modernizēto D jeb autobusu kategorijas teorētisko eksāmenu, pavēstīja direkcijā.
Rīdzinieks Jānis ceļu uz autovadītāja apliecības iegūšanu sācis 2019. gadā – veiksmīgi nokārtojis skolas un CSDD teorijas eksāmenu, taču bažījas, ka ar braukšanas pārbaudījumu tik viegli neklāsies, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Ārkārtējās situācijas laikā "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) turpina sniegt pakalpojumus. Darbs norit atbilstoši principiem: pakalpojumu saņemšanai vēlams pieteikties iepriekš, droša telpa un distance, īss apkalpošanas laiks, vairākas darbības e-vidē - e.CSDD.
Kāds vīrietis 20. novembrī pieteicies B kategorijas vadīšanas eksāmenam ar automātisko ātrumkārbu, taču potenciālo šoferīti pārsteidzis tuvākais pieejamais eksāmena laiks – tikai nākamā gada 6. janvāris, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Nododot autotransporta tehniskās apskates veikšanu privāto rokās, braucamrīku īpašniekiem šis pakalpojums ievērojami lētāks, visticamāk, nekļūs, atzīst CSDD valdes loceklis Aivars Aksenoks. Saeimas deputāti CSDD un Satiksmes ministrijas amatpersonu teiktajā gan saklausa signālus, ka šis pakalpojums kļūs pat dārgāks.
Jautājumā par tehniskās apskates pakalpojuma nodošanu privātās rokās Saeimai lielas teikšanas nebūs, un šīs idejas virzītājiem tas varētu būt izdevīgi. Pārliecinošu atbalstu iecerei pauž tikai Jaunās konservatīvās partijas pārstāvji, pārējie bažījas par iespējamo cenu celšanos, pakalpojuma kvalitāti un ar to saistīto satiksmes drošību.
Ministru kabineta Komunikācijas dienests 11. augustā pavēstīja, ka valdība izskatījusi informatīvo Satiksmes ministrijas sagatavoto informatīvo ziņojumu “Par tehniskās apskates pakalpojuma attīstību 2021.‒2030. gadam”.
Lobējot dīleru autoservisu vēlmi pēc papildu ienākumiem, Konkurences padome pieprasa tehniskās apskates pakalpojumu nodot komersantiem brīvā tirgū. Valdība nolēmusi sākotnēji tomēr iet piesardzīgāku ceļu ‒ CSDD pārdos savas daļas tehniskās apskates kopuzņēmumos, bet par tehniskās apskates pakalpojumu tiks rīkots konkurss uz vairākiem gadiem.
CSDD e-pakalpojumos (e-CSDD) piedāvā jaunu iespēju - uzzināt informāciju par Latvijā reģistrēta transportlīdzekļa būtiskiem bojājumiem pēc ceļu satiksmes negadījuma.
Autovadītāja neizpratnē par pieredzi Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) tehniskajā stacijā Valmierā: tur automašīnas vējstiklam piestiprināts statīvs un spogulī iekārti gaisa aromatizētāji novērtēti kā būtiski trūkumi. Šāds komplekts novērtēts ar vērtējumu “2”, kas nozīmē, ka ar šādu vērtējumu tehnisko apskati iziet nevar, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) izvērtēs Konkurences padomes priekšlikumus par automašīnu reģistrācijas numurzīmju izgatavošanas un piegādes iepirkuma nolikumu, un iestrādās nepieciešamās izmaiņas iepirkuma nolikumā 2021.gadā, norādīja CSDD Komunikācijas departamenta pārstāve Ieva Bērziņa.
Konkurences padome (KP) konstatējusi konkurenci ierobežojošas prasības Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) iepirkumā par autotransporta numurzīmju izgatavošanu un piegādi.
Kā jau pēdējos gadus ierasts, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) Līgo svētkos aicina Latvijas iedzīvotājus: "Svini svētkus, bet nesēdies pie stūres reibumā!". Šajos Jāņos sabiedrība tiks uzrunāta ar pēdējo gadu efektīvāko pret-reibuma kampaņas seriālu "Dusmīgs, toties dzīvs!".
Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) aicina vasaras nometņu programmās iekļaut satiksmes drošības jautājumus. CSDD izstrādātie satiksmes drošības mācību līdzekļi digitālā formā ir pieejami platformā www.berniem.csdd.lv. Savukārt, velo eksāmenu var kārtot gan CSDD nodaļās gan arī skolās, kuras nodrošina kvalitatīvu eksaminācijas procesu datorklasēs un slēdz sadarbības līgumu ar CSDD par velosipēdu vadītāju kvalifikācijas eksāmenu organizēšanu. Divu mācību gadu laikā 278 izglītības iestādes nodrošina kvalitatīvas zināšanas satiksmes drošībā un veic velosipēdistu eksamināciju savā skolā.
Lai gan Latvijā aprīlī Covid-19 dzēsis 15 cilvēku dzīvības, aizvadītajā mēnesī mirušo skaits mūsu zemē bija par 5,6 procentiem mazāks nekā pērn tādā pašā laika posmā. Pandēmijas apkarošanas pasākumi ir ne tikai radījuši tādas ekonomiskas problēmas kā uzņēmumu slēgšanu un bezdarbu, bet arī mazinājuši cilvēku inficēšanos ar gripu un samazinātās satiksmes intensitātes dēļ ‒ arī ceļu satiksmes negadījumus ar letālām sekām.