"X" ievietota fotogalerija, kurā uzskatāmi redzams, ka kastēs iestādītie koki neaug, bet gan nīkuļo un nokalst vienas vasaras laikā. Cilvēki grib zināt: kāpēc viņu nodokļos samaksātā nauda tiek šādi izšķērdēta, turklāt nodarīts pāri arī dzīvam kociņam.
“Čaka ielas restarts turpinās - ir uzkrāsotas auto joslas, sabiedriskais transports adaptējies nepareizajam marķējumam, bet cilvēki sāk pierast pie braukšanas pa velo joslu pretējā virzienā,” liecina ieraksts mikroblogošanas vietnē “Twitter” , kas ir papildināts ar fotogrāfijām.
Otrdienas vakarā Rīgā aptuveni 50 cilvēku bija pulcējušies Aleksandra Čaka ielā, lai apvienības "Pilsēta cilvēkiem", Rīgas Centra attīstības biedrības un Avotu apkaimes biedrības rīkotajā piketā iebilstu pret Čaka ielas velojoslu likvidēšanu, novēroja aģentūra LETA.
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas pieņemtais lēmums Aleksandra Čaka ielā atstāt tikai vienu velojoslu ir vien pagaidu kompromiss, uzskata partija "Progresīvie".
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien nolēma no 1.septembra mainīt satiksmes organizāciju Čaka ielā, saglabājot tikai vienu velojoslu.
Rīgā izveidoto Aleksandra Čaka ielas velojoslu eksperimenta efektivitāte no satiksmes drošības viedokļa nav viennozīmīgi vērtējama, sacīja Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieka vietnieks Lauris Arājs.
Lielākā daļa iedzīvotāju un uzņēmēju uzskata, ka Čaka ielas velojoslu eksperiments nav jāturpina, šodien tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.
Starp daudzajiem vēlēšanu mītiem kaitīgākais ir apgalvojums, ka pašvaldību vēlēšanas esot tādas saimniecisko jautājumu vēlēšanas, kurās nevajagot jaukt iekšā politiku. Ielu bedrēm un korupcijai taču neesot nacionalitātes un politiskās orientācijas. Absolūtas muļķības. Pašvaldību politiskā orientācija ietekmē cilvēku sadzīvi pat vēl vairāk nekā “lielās” Saeimas vēlēšanas. Piemēru? Lūdzu!
Rīgas domes vēlēšanas notika pērn 29. augustā. Pagājis nepilns gads. Kāds ir visvairāk apspriestais jautājums jaunās Rīgas pārvaldes sakarā? Čaka ielas “eksperiments” un tā turpinājums Bruņinieku ielas renovācijas projektā.
Rīgā Čaka ielas velojoslu "eksperimentu" plānots turpināt līdz septembrim, liecina Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas sēdei sagatavotā informācija.
Lielākā daļa iedzīvotāju un uzņēmēju uzskata, ka Čaka ielas velojoslu izveides eksperiments Rīgā rada sarežģījumus, liecina Rīgas domes Satiksmes departamenta sagatavotā informācija Satiksmes un transporta lietu komitejai.
Rīgas domes Satiksmes departaments iesaka neveidot kreiso pagriezienu no Zemitāna tilta uz Pērnavas ielu, lai atslogotu Čaka ielu pēc velo joslu ierīkošanas.
Novērtēt velo joslu izveides reālo ietekmi uz transporta plūsmu izmaiņām Marijas un Čaka ielā ir apgrūtināti, par to šodien tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.
Krīzes komunikāciju par Čaka ielas velojoslas eksperimentu nodrošinās sabiedrisko attiecību aģentūra "Communications & Strategies", informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta sabiedrisko attiecību vadītājs Austris Keišs.
Lai precīzāk novērtētu transportlīdzekļu apmēru un tā ietekmi Aleksandra Čaka ielā, kur tiek veikts velojoslu ierīkošanas eksperiments, satiksmes intensitātes datus jāvērtē ilgākā laika periodā, norāda Rīgas domes Satiksmes departaments.