Ceturtdiena, 2.maijs

redeem Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds

arrow_right_alt Rīgā \ Satiksme

Satiksmes departaments iesaka neveidot kreiso pagriezienu no Zemitāna tilta uz Pērnavas ielu

© f64.lv, Ģirts Ozoliņš

Rīgas domes Satiksmes departaments iesaka neveidot kreiso pagriezienu no Zemitāna tilta uz Pērnavas ielu, lai atslogotu Čaka ielu pēc velo joslu ierīkošanas.

Kā šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejā teica departamenta Plānošanas un projektēšanas organizēšanas nodaļas vadītāja vietnieks Mārtiņš Slimbahs, minētais krustojums, kad šis kreisais pagrieziens bija atļauts, bija izteikts satiksmes negadījumu melnais punkts.

Viņš uzsvēra, ka bez krustojuma pārbūves, kreiso pagriezienu uz Pērnavas ielu šeit ierīkot nevar. Ir nepieciešams izbūvēt jaunu luksofora objektu un pārkārtot luksoforu signālu plānu.

Atļaujot kreiso pagriezienu, būtiski tiks ietekmēts krustojuma caurbraukšanas laiks un pieaugs sastrēgumi uz Zemitāna tilta, uzskata departamentā.

Ņemot vērā, ka ideja par kreisā pagrieziena atļaušanu uz Pērnavas ielas ir radusies, lai samazinātu transporta plūsmu pa Čaka ielu, novirzot transportu uz Pērnavas un Valmieras ielu, Slimbahs norādīja, ka ne Pērnavas un Valmieras iela neesot gatava papildus auto plūsmas uzņemšanai jo jau pašlaik pīķa stundās ir pārpildītas.

Satiksmes departaments iesaka detalizēti izvērtēt kreisā pagrieziena uz Pērnavas ielu izveidi laikā, kad tiks izstrādāts projekts Zemitāna tilta pārbūvei.

Slimbahs piebilda, ka kreisā pagrieziena atļaušana uz Pērnavas ielu, neatrisinās sastrēgumu problēmu Čaka un Marijas ielā.

Kā ziņots, 1.decembrī oficiāli tika sākts pagaidu velo joslu izveides eksperiments Rīgā, Čaka un Marijas ielā, kas turpināsies līdz nākamā gada 1.aprīlim, informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Eksperimenta mērķis ir veikt satiksmes kustības un iedzīvotāju apmierinātības mērījumus, lai pavasarī pieņemtu datos un mērījumos balstītu lēmumu par pastāvīgas veloinfrastruktūras izveidi Čaka ielā.