airBaltic

5.feb
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" Mirabelā Kanādā kopā ar lidmašīnu ražotāju "Airbus" prezentējusi 50. "Airbus A220-300" lidmašīnu ar īpašu krāsojumu, informē aviosabiedrības pārstāvji.
3.feb
Vācijas aviokompāniju grupas "Lufthansa Group" darījumam, kas paredz iegādāties Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" 10% konvertējamo akciju par 14 miljoniem eiro, nav nepieciešama Latvijas Konkurences padomes (KP) atļauja, informē KP.
3.feb
Uzkrītošās atšķirības “airBaltic” un “Lufthansa” paziņojumos par akciju pārdošanas darījumu radīja virkni jautājumu, kāds tad patiesībā darījums tiek gatavots un kādus zaudējumus no šī darījuma nāksies pieciest nodokļu maksātājiem. Vārdu salikuma “stratēģiskais investors” piesaukšanai no Latvijas valdības puses nozīme var izrādīties tikai šī salikuma daļai “stratēģiskais” piegājiens un nevis investors, un par labu “Lufthansa”, nevis Latvijai. Tā kā publiskā telpā par darījumu izskan puspatiesības, “Neatkarīgā” vērsās pēc palīdzības pie finansistiem, vērtspapīru speciālistiem.
31.jan
Vācijas aviokompāniju grupas "Lufthansa Group" darījumu, kas paredz iegādāties Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" 10% konvertējamo akciju par 14 miljoniem eiro, vērtēs Vācijas Federālais karteļu birojs ("Bundeskartellamt"), norāda "airBaltic" pārstāvji.
31.jan
Par Latvijas nacionālās aviosabiedrības “airBaltic” akciju pārdošanas darījumu ar vācu aviosabiedrību “Lufthansa” droši zināms tas, ka “Lufhansa” neapgrūtināja savas sabiedrisko attiecību vai jebkuras citas nodaļas vadītāja vietnieka asistentu ar atlidošanu uz lidostu “Rīga", lai ceturtdien plkst. 9 no rīta kopā ar Latvijas satiksmes ministru un citām amatpersonām apliecinātu un izskaidrotu trešdienas vēlā vakarā izziņoto darījuma faktu.
30.jan
Lidsabiedrības "airBaltic" darījuma ar "Lufthansa Group" izdevīgumu varēs novērtēt pēc kāda laika, kad kļūs skaidrs kas un ko ir sasniedzis, aģentūrai LETA sacīja aktīvu pārvaldības uzņēmuma "INVL Asset Management" valdes priekšsēdētājs Andrejs Martinovs.
30.jan
Latvijas nacionālajai aviokompānijai "airBaltic" vajadzētu iziet biržā pēc darījuma ar Vācijas aviokompāniju "Lufthansa", kas paredz iegādāties 10% konvertējamo akciju par 14 miljoniem eiro, pabeigšanas, aģentūrai LETA sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P).
30.jan
Kā liecina "airBaltic" trešdienas vakarā izplatītais paziņojums, starp Satiksmes ministriju, "airBaltic" un "Lufthansa Group" ir parakstīts līgums, kas paredz "Lufthansa Group" investīcijas "airBaltic" 14 miljonu eiro apmērā mazākuma līdzdalībai. Investoram arī tikšot nodrošināta vieta "airBaltic" padomē.
30.jan
 Latvijas nacionālās aviokompānijas pamatkapitāla samazināšanas process par 571 miljonu eiro ir uzsākts, intervijā aģentūrai LETA sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P) pēc preses konferences par "airBaltic" stratēģisko partnerību ar "Lufthansa Group".
30.jan
Nav izslēgts, ka Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" nākotnē varētu tikt iekļauta Vācijas aviokompāniju grupā "Lufthansa Group", ceturtdien preses konferencē par "airBaltic" stratēģisko partnerību ar "Lufthansa Group" sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P).
30.jan
Šobrīd “airBaltic” kapitāldaļu turētājs Satiksmes ministrija aktīvi piemeklē personāžus pagaidu “airBaltic” padomei. Jaunieceltajiem padomes locekļiem tūlīt pat nāksies ķerties pie vairāku sasāpējušu jautājumu risināšanas. Jautājumus par valdes atalgojumu izvērtē un lemj padome, sarunā ar “Neatkarīgo” apliecināja satiksmes ministrs Kaspars Briškens.
29.jan
Panākta vienošanās, ka Vācijas aviokompāniju grupa "Lufthansa Group" kļūs par Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" stratēģisko investoru, par 14 miljoniem eiro iegūstot šajā lidsabiedrībā mazākuma līdzdalību, izriet no "airBaltic" izplatītā paziņojuma medijiem.
29.jan
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" plāno nākamajā ziemas sezonā iznomāt līdz piecām lidmašīnām ar apkalpi Urugvajas aviokompānijai "SUA Líneas Aéreas" (SUA), aģentūrai LETA pavēstīja "airBaltic" pārstāvji.
27.jan
Kamēr Latvijas nodokļu maksātāji par “airBaltic” biznesa neveiksmēm tikai maksā un maksā, iemeslus nacionālās aviokompānijas ilgstošajām problēmām ar dzinējiem mēs varam uzzināt nevis no atbildīgajām amatpersonām, bet no kāda ārzemju videoblogera.
24.jan
Pašreizējās norises ar “airBaltic” mantu tik ļoti atgādina vēsturi – “Latvenergo” trīs miljonu nozagšanu vai shēmas ar “Latvijas kuģniecību”. Cerams, ka šie laiki ir jaunie laiki un tādas neglītības vairs nav iespējamas. Negribas ticēt, ka atkal kaut kādas lielas summas pazudīs vai izrādīsies, ka nacionālā aviokompānija ir tukša un tai vispār nav nekādas mantas, ja neskaita milzīgus parādus. Par to uztraucas “nra.lv”, un ne par ko vairāk.
23.jan
Pēdējā mēneša notikumu epicentrā ir "airBaltic". Jau pašā gada sākumā uzņēmums paziņoja par vairākiem tūkstošiem atceltu reisu, uz kuriem jau bija sākusies biļešu pārdošana.
23.jan
"Esam gandarīti, ka pēc piecu gadu mēģinājumiem beidzot ir izcelta "airBaltic" darbinieku sāpe, kuru uzņēmuma valde un padome negrib dzirdēt. Piecu gadu laikā izmēģinājām visu – gan sociālo dialogu ar Darba inspekcijas piedalīšanos, gan kolektīvos strīdus virzījām uz tiesu, bet tiesu prakse mums Latvijā ir tāda, ka arodbiedrības neko nevar izdarīt. Tālāk laikam jāstrādā ar Tieslietu ministriju, kāpēc tas ir tā. Streiks nav pašmērķis, mērķis ir izteikt sāpi," sarunā ar "Neatkarīgo" atzina Latvijas Aviācijas arodbiedrības valdes priekšsēdētāja Dace Kavasa.
22.jan
Nepaiet ne diena, kad neatklātos kādas nebūšanas saistībā ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic". TV3 raidījums "900 sekundes" vēsta par darbinieku neapmierinātību un uzsāktajiem tiesu procesiem pret darba devēju.
22.jan
“AirlineRatings” ir publicējusi savu drošāko aviokompāniju reitingu, ar ko lidot 2025. gadā - pēdējo nedēļu ziņās arvien biežāk tiek ziņots par aviācijas incidentiem, pieaugot bažām par lidojumu drošību.
22.jan
Situācija ar aviokompāniju “airBaltic” ir tiktāl sakāpinājusies, ka, pirms sākt par šo tēmu kaut ko rakstīt vai teikt, vispirms jāpasaka, kurā pusē tu esi, jo viss notiekošais ap šo kompāniju sāk atgādināt ierasto politisko sportu, kur aktīvisti sadalījušies nometnēs un sacenšas: kura tribīnes puse skaļāk un pārliecinošāk bļaus.