Vietējais Latvijas uzņēmumu apvienības mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” paplašina tirdzniecības vietu skaitu, atverot jaunu “CITRO” zīmola veikalu Jūrmalā, Slokā. “CITRO” zīmols ar 77 tirdzniecības vietām ir viens no lielākajiem vietējās izcelsmes mazumtirgotāju veikalu tīkliem Latvijā. Šogad zīmols plāno nostiprināt savas pozīcijas, paplašinot tirdzniecības vietu skaitu un attīstot e-komercijas piedāvājumu.
Veikalu tīkla “CITRO” zīmola koncepts “Svaigums ikdienai!” ietver mūsdienīgus un inovatīvus risinājumus, piedāvājot pircējiem ērtu iepirkšanos un plašu sortimentu katru dienu. “CITRO” veikalu tīklā pieejams daudzveidīgs pārtikas un nepārtikas preču piedāvājums, kā arī plašs klāsts pašu ražoto un gatavo maltīšu produktu un konditorejas izstrādājumu.
Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Veikalu tīkls “CITRO” kā salīdzinoši jauns zīmols ir vērsts uz attīstību. Atskatoties uz aizvadīto gadu pandēmijas zīmē, zīmols mērķtiecīgi turpināja strādāt uz attīstību, pērn tika atvērti vairāki jauni “CITRO” veikali un izveidots arī e-veikals drošai preču iegādei attālināti. Šo attīstības vektoru turpināsim arī šogad, lai nodrošinātu iedzīvotājiem primāri nepieciešamās preces un pakalpojumus, un ikvienam būtu iespējams droši iegādāties un saņemt visu nepieciešamo tuvāk savai dzīvesvietai.”
Līdz ar “CITRO” veikala atklāšanu Jūrmalā, zīmols nostiprina savas pozīcijas piekrastes teritorijā, pakāpeniski paplašinot tirdzniecības vietu pārklājumu. Līdz ar jaunatvērto veikalu Jūrmalā, Slokā, ar “CITRO” zīmolu šobrīd ir pārstāvētas 77 tirdzniecības vietas Latvijā, nodrošinot vienotu kopējā tīkla sortimenta piedāvājumu un konceptu “Svaigums ikdienai!”.
Jaunais “CITRO” veikals tiks atvērts šā gada 11.martā pl.12:00 Slokā, Ventspils šoseja 30a.
“CITRO” veikalos pieejams plašs klāsts pārtikas un nepārtikas preces, kā arī daudzveidīgs vietējo novadu zemnieku saimniecību un ražotāju produkcijas sortiments - vietēji audzēti augļi un dārzeņi, kā arī aktuālie sezonālie produkti.
“Uzskatu, ka vietējo uzņēmumu sadarbība ir Latvijas tautsaimniecības balsts, it īpaši svarīga šī sadarbība ir pandēmijas laikā. Tikai vienoti strādājot mēs varam kopā pārvarēt šā brīža grūtības. “CITRO” zīmols mērķtiecīgi strādā pie sadarbības paplašināšanas ar vietējiem uzņēmumiem, lai nodrošinātu plašāku vietējo produktu piedāvājumu “CITRO” klientiem. Arī Jūrmalas “CITRO” veikala plauktos būs pieejami vietēji audzēti augļi un dārzeņi, pašu ražotā “CITRO” produkcija un uz vietas gatavoti konditorejas izstrādājumi,” norāda Imants Kelmers.
Vietējo uzņēmumu apvienību SIA “Latvian Retail Management” veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO”. Uzņēmumu apvienība pārstāv “CITRO” zīmola veikalu tīklu ar 77 tirdzniecības vietām visā Latvijā.