Alus ražotājs AS "Aldaris" investējis 30 000 eiro zīmola "Mežpils alus" produkcijas sortimenta paplašināšanai, pauda "Aldaris" komunikācijas vadītājs Toms Kursītis.
Tuvojoties pavasarim, zīmolu "Mežpils alus" paplašina sortimentu ar trīs jaunumiem, tostarp "Latviešu iecienītais alus", "Apiņotais alus" un pirmais "Mežpils IPA" stila alus - "Session IPA". "Jauno dzērienu izveidē ieguldīti aptuveni 30 000 eiro," piebilda Kursītis.
Līdztekus, kā norāda Kursītis, visi trīs ali ieguvuši AS "Latvijas zaļais punkts" "Zaļi pakots" sertifikātu, kas apliecina, ka produkta iepakojums sertifikācijas procesā ir atzīts par 100% pārstrādājamu jeb videi draudzīgu.
"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding". "Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērienu, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.
2019.gadā "Aldaris" strādāja ar 25,882 miljonu apgrozījumu, kas ir par 4,4% mazāk nekā gadu iepriekš. Turklāt uzņēmums 2019.gadā cieta zaudējumus 3,303 miljonu eiro apmērā, līdztekus zaudējumiem 2018.gadā, kad tie bija 1,165 miljoni eiro.