Uzzini, cik izmaksā jaunas saldējuma šķirnes radīšana

© Publicitātes foto

iestājoties gada vēsākajai un vienlaikus arī mājīgākajai sezonai, Latvijā vadošais piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmums “Food Union” ir radījis trīs inovatīvus “Ekselences” saldējumus.

Investīciju apmērs, kas ieguldīts saldējumu recepšu izstrādē, iepakojuma risinājumā un produktu palaišanā tirgū, lēšams ap 50 tūkstošiem eiro.

“Ekselence ir mūsu izsmalcinātākais saldējuma zīmols, tāpēc, lai arī kāds būtu gadalaiks, tā jaunumi vienmēr tiek radīt ar mērķi radīt patērētājiem vēl nebijušu garšu un sensoro sajūtu buķeti. Pie šāda rezultāta nonākam, apvienojot pasaules aktuālākās pārtikas ražošanas tendences ar Eiropas kvalitatīvākajām izejvielām un Latvijas saldējuma rūpniecības tradīcijām, kas pirms 50 gadiem aizsākās Food Union grupas uzņēmumā Rīgas piena kombināts,” stāsta Sandra Usačeva, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītāja.

Jaunie saldējumu veidi ir "Ekselence Pumpkin Spice Latte”, “Ekselence Vanilla & Chocolate Cookie Dough” ,“Ekselence Peanut Butter".