Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" atklāj, ka kopš digitālās platformas "airBaltic SKY Service" ieviešanas populārākās tajā iegādātās preces bijušas svaigi pagatavota kafija un auduma sejas maskas.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: “Ieviešot airBaltic SKY Service, mēs spērām soli uz priekšu, lai pasažieriem piedāvātu personalizētāku pakalpojumu, un nodrošinājām iespēju nākotnē ieviest dažādas jaunas funkcionalitātes. Pirmajos trīs mēnešos varam novērot, ka to izmanto aizvien vairāk pasažieru.”
Populārākās maltītes, ko pasažieri izvēlējušies šajā platformā, bijusi vista saldskābā mērcē ar rīsiem, kā arī kartupeļu pankūkas ar kūpinātu lasi. Starp pasažieriem, kuri vēl pagaidām šo platformu neizmantoja, populārākā maltīte bijusi kruasāns ar šķiņķi un sieru.