Patērētāju pārliecības indekss eirozonā šā gada maijā palielinājies līdz mīnus 5,1 punktam salīdzinājumā ar mīnus 8,1 punktu aprīlī, tādējādi reģistrēts augstākais līmenis kopš 2018.gada oktobra, liecina Eiropas Komisijas (EK) sākotnējās aplēses.
Turklāt indeksam kāpums fiksēts ceturto mēnesi pēc kārtas.
Analītiķi bija prognozējuši, ka indekss pieaugs līdz mīnus 6,8 punktiem.
Tikmēr patērētāju pārliecības indekss Eiropas Savienībā (ES) maijā palielinājies no mīnus deviņiem punktiem līdz mīnus sešiem punktiem, kas ir augstākais līmenis kopš 2020.gada februāra.
Patērētāju pārliecības indekss eirozonā, gan ES atrodas virs ilgtermiņa vidējā rādītāja attiecīgi mīnus 11,1 un mīnus 10,6 punktu apmērā.
Galīgie dati attiecībā uz patērētāju pārliecību eirozonā un ES līdz ar informāciju par kopīgo ekonomisko pārliecību tiks publicēti maija izskaņā.