Pērn par 93% audzis pieprasījums pēc “Ādažu Čipsiem”, kuros ir mazāk sāls

Čipsi, ZiniCenu © Orkla Latvija

2019. gadā sāka attīstīt sortimentu, piedāvājot klasiskos kartupeļu čipsus, kuros ir mazāk sāls, 2020. gadā pieprasījums pēc šī segmenta produktiem pieauga teju divas reizes.

Saskaņā ar “Orkla Latvija” datiem 2020. gadā par 93% pieaudzis pieprasījums pēc “Ādažu Čipsiem”, kuros ir mazāk sāls. Arī šogad “Orkla Latvija” turpina piedāvāt kartupeļu čipsus ar samazinātu sāls daudzumu.

“Ņemot vērā, ka šiem produktiem sāls daudzums ir zem 1%, tos patērē gan čipsu cienītāji, kuri vēlas maigākas garšas čipsus, gan tie, kuri meklē veselīgākas alternatīvas savām iecienītajām uzkodām. 2019. gadā mēs sākām attīstīt sortimentu, piedāvājot klasiskos kartupeļu čipsus, kuros ir mazāk sāls, 2020. gadā pieprasījums pēc šī segmenta produktiem pieauga teju divas reizes, pateicoties jaunumam - čipsiem ar jogurta un sarkano sīpolu garšu un samazinātu sāls daudzumu. 2021. gadā mēs turpinām šo veiksmes stāstu, piedāvājot inovāciju - kartupeļu čipsus ar rozmarīna, timiāna un rozā piparu garšu un mazāk sāls,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Vairāk par “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju. “Soli pa solim mēs īstenojam mūsu ilgtspējas stratēģiju un esam patiesi gandarīti, ka mūsu ražotās produkcijas cienītāji to novērtē. Kopš 2020. gada sākuma visa “Ādažu Čipsu” produkcija tiek ražota, izmantojot tikai saulespuķu eļļu, kā arī jau drīzumā varēsim ziņot par papildu jaunumiem mūsu produktu pilnveidē. Vienlaikus mēs attīstām plaša klāsta sortimentu ar produktiem dažādām gaumēm, tostarp tiem, kuri vēlas čipsus baudīt ar mazāku sāls daudzumu,” papildina Lineta Mikša.