12 populārākās patērētāju tendences 2021.gadam

Kosmētika, ZiniCenu © F64 Vladislavs Proškins

Covid-19 pandēmijas rosinātā uzturēšanās brīvā dabā, digitālās ērtības un dzīve mājās ir ilgstoša un uz palikšanu.

Daudzi no jaunajiem ieradumiem, ko patērētāji izveido pašlaik koronavīrusa pandēmijas laikā, paliks arī turpmāk, tā prognozē tirgus pētnieks - kompānija „Euromonitor International”.

2021. gadā patērētāji būs prasīgi un radoši, izvēloties savus ieradumus atbilstoši pārmaiņām, prognozē Euromonitor savā gada tendenču pārskatā. Cilvēki sagaida pastiprinātu aktivitāti no zīmoliem, kurus viņi jau lieto, jaunas digitālo pakalpojumu iespējas ikdienas dzīvē un lielāku palīdzību garīgās un fiziskās labsajūtas sasniegšanā.

Lai gan dažas no šī gada tendencēm ir tieši saistītas ar Covid-19, piemēram, paaugstinātas epidemioloģiskās drošības problēma un pieprasījums pēc plašākām brīvdabas telpām tirgotājiem, šīs pārmaiņas paliks un ieradumi turpināsies arī pēc pandēmijas mazināšanās, saka Euromonitor dzīvesveida pētījumu vadītāja Alisona Angus. "Šīs izmaiņas ar mums notika tik ātri, bet tās nostiprnāsies un izpaudīsies ilgtermiņā," viņa norāda.

Londonā bāzētā pasaules tirgus izpētes firma Euromonitor ir publicējusi savas prognozes kopš 2010. gada. Pagājušajā gadā, tikai trīs mēnešus pēc 2020. gada janvāra prognožu publicēšanas, tā pārskatīja savas prognozes šim gadam, lai atspoguļotu tajās dramatiskās izmaiņas patērētāju uzvedībā, ko izraisīja pandēmija, iezīmējot jaunumus - tādas tendences kā mājas pārveidošana par daudzfunkcionālu patvērumu, ko izmanto reizē gan darbam, gan skolai, gan atpūtai un fiziskām aktivitātēm un citas.

Tā arī atzīmēja pauzi citu tendenču, piemēram, iepriekš pieaugošās bažas par privātumu, ienākšanā mūsu dzīves veidā.

Dažas prognozes, vismaz līdz šim, ne vienmēr ir piepildījušās: Euromonitor 2018. gada prognoze, ka uz DNS balstītie personalizētie uztura un ādas kopšanas līdzekļi ātri paātrināsies, nepiepildījās, jo šādas versijas joprojām ir pārāk apgrūtinoši ieviest dzīvē, saka Angus kundze. Pagājušajā gadā gaidāmais pieprasījums pēc atkārtoti lietojamiem izstrādājumiem arī nepiepildījās, ņemot vērā patērētāju sanitārās bažas pandēmijas laikā. "Pagājušajā gadā ilgtspējība - daudzreiz lietojami izstrādājumi patiešām bija top modes lieta," saka Angus kundze. "To izmainīja pandēmija, bet es domāju, ka patērētāji pie tā atgriezīsies."

Šajā sarakstā atradīsiet populārus produktus 2021. gadā, kas visvairāk meklēti interneta meklētājos, iespējams tie aktivizēs jaunas biznesa idejas, vai arī jūs varat atrast lieliskus produktus šajās kategorijās, ko pievienot esošajam veikalam. Tā kā katrs populārais produkts ir paredzēts atšķirīgai auditorijai, tas var palīdzēt sasniegt jaunus klientus.

  • Kosmētiskā attīroša sejas maska
  • Nagu laka
  • Trenažieri
  • Vairākkārt lietojamās ūdens pudeles
  • Segas
  • Jogas un pilates paklāji
  • Kajaku piederumi
  • Mozaīkmīklas, prāta spēles
  • Virtuves un ēdamistabas mēbeles
  • Paklāji
  • Galda spēles
  • Portatīvo datoru apvalki

Ja meklējat modernu produktu, ko pārdot skaistumkopšanas nozarē, pēc Google un Amazon datiem mājās lietojamās, viegli noņemamās sejas maskas rada lielu patērētāju interesi.

Saskaņā ar meklēšanas datiem no atslēgvārdiem, termins “attīroša sejas maska” mēnesī saņem 30 000 meklējumu, savukārt frāze “sejas pīlings” mēnesī saņem vēl 27 100 meklējumus, variants “kokogļu sejas maska” mēnesī 41 000 meklēšanas gadījumu un “sejas maska ” 81 000 mēnesī.