Influencere, uzņēmēja Elīna Didrihsone, kura ne reizi vien nonākusi uzmanības krustugunīs ne visai glaimojošās situācijās, publicējusi video, kas liecina, ka viņu sadarbībai ir uzrunājis uzņēmums "Cēsu alus".
Elīna Didrihsone vēsta, ka uzņēmums izteicis vēlēšanos sadarboties jau pirms vairākiem mēnešiem, tomēr tikai tagad, pateicoties vīra Naura iniciatīvai, Elīna ir ieradusies uzņēmumā "Cēsu alus" vienkāršai sarunai.
Komentāros cilvēki uzskata, ka tā no "Cēsu alus" puses ir neapdomīga rīcība: "Nezinu, vai CesuAlus mārketinga darbiniekus interese tikai sekotāju skaits un ģimenītes reputācija ir mazsvarīga, bet rezultāts ir tāds, ka ne tikai es šim dzērienam iešu garām pat neskatoties. Šis ir šāviens uzņēmuma kājā."
"Tagad uzņēmums varēs gaidīt reklāmas ar Elīnai raksturīgajiem vārdiem - sūds, puņķis, samīzos un tml. Teikt, ka esmu pārsteigta par šādu izvēli, ir nepateikt neko."
"Acīmredzot Cēsu alus beidzot paši atzīst, ka viņu vieta alus tirgū ir turpat, kur apģērbu tirdzniecībā šiem bezgaumīgajiem tirgus prinčiem."
"Cēsu alus izvēlas tos, kuri izvēlas Cēsu sarkanās pintes uz akciju. Tas nav nekas neparasts."
Vai @CesuAlus klājas tik slikti un neviens normāls ietekmelis negrib sadarboties,ja reiz piedāvā sadarbību Didrihsoniem? Nopietni? Tādu antireklāmu vēl pameklēt. Jums ir kopīgas biznesa vērtības ar "biznesmeni", kas tirgo nekvalitatīvu apģērbu, čakarē klientus,nemaksā nodokļus?� pic.twitter.com/n5QharNlfI
— KaraLienes dzīves gudrības���� (@Karalienezin) September 24, 2025