Satiksmes ministrs Kaspars Briškens maija izskaņā vēstīja, ka oktobrī sāks kursēt jaunais Rīga-Tartu vilciens.
Oktobris iet uz beigām. Kur ir solītais vilciens? https://t.co/Q9qCnHZPbU
— Mārtiņš Barkāns (@mabasurf) October 27, 2024
Normunds: Tā tā uzticība grūst.
Pēteris: Neticēsi, bet "lai gan sākotnēji "Elron" cerēja, ka pasažieru vilcieni starp Tartu un Rīgu sāks kursēt oktobrī, plāni atlikti, jo vilcienu sertifikācija Latvijā ir sarežģītāka nekā plānots". Tādi paši vilcieni, pa tādām pašām padomju laika sliedēm Latvijā ir speciāli jāsertificē.
Mārtiņš: Nekad nejautā sievietei viņas vecumu, kā arī politiķim, kā viņam veicas ar solījumu izpildi!
Jānis: Gadu teica? Ka šogad? Varbūt 25. gadā? Varbūt pat 35. gadā?
Aivars: Nevajag aizmirst, ka pirms Rīga-Tartu vilciena rindā gaida vilciens uz Bolderāju, kuru Tālis Linkaits drīz pēc stāšanās satiksmes ministra amatā, pulka mediju pārstāvju pavadīts, LTV "Panorāmas" iemūžināts, ar dīzeli aizvizināts, gala mērķī apsolīja.
Armands: Biedr, Brišken, ejiet pa sliedēm projām no Latvijas un vēlams bez atstarotājiem. Ņemiet līdzi visu savu "Rail Baltica" kaitnieku bandu.
Jau ziņots, ka aizkavējusies Igaunijas pasažieru pārvadātāja "Elron" plānotā Rīga-Tartu vilciena maršruta atklāšana, jo vilcienu sertifikācija aizņem ilgāku laiku, nekā tika plānots, kā arī Igaunijas valdība vēl nav pieņēmusi lēmumu par līnijas finansējumu nākamajam gadam.