Uzņēmēja un influencere Elīna Didrihsone savus sekotājus sociālajos tīklos informē gan par savām veiksmēm, gan neveiksmēm. Tā Elīna atklājusi, cik sarežģīta sitiācija izveidojusies ar maisiņiem, kas tika ražoti viņas veikalam "Elyndi".
Kā zināms, Elīna ar komandu veica uzņēmuma rebrendingu, atvadoties no nosaukuma "Butterfly". Jaunais nosaukums "Elyndi" nāca ar jaunu krāsu (koši rozā) un jaunu dizainu. Šī iemesla dēļ tika pasūtīts liels daudzums maisiņu klientu pirkumiem.
Kā Elīna atklāja saviem sekotājiem, 20 000 plēves maisiņu atnāca brāķēti, proti, ne tādā krāsā, kā bija plānots, jo viņi esot vēlējušies jaunos maisiņus veidot jau no pārstrādātiem maisiņiem, bet tik sulīgu krāsu nebija izdevies iegūt.
Kā skaidro Elīna, testa maisiņu pie tik lielas partijas ražot nebija iespējams, tāpēc tiks ražota vēl viena partija.
Ar ražotājiem no Lietuvas tika sarunāts, ka tiks ražota vēl viena maisiņu partija, kuru izmaksas segs ražotāji no Lietuvas.
"Lielam uzņēmumam lielas problēmas, bet es ceru, ka atrisināsim," pauda Elīna, piebilstot, ka lietuviešu pārstāvis bija ļoti pretīmnākošs un bija gatavs uz kompromisiem.