Sabiedrība iesmej par Briškena pausto TV

© Dmitrijs Suļžics/MN

"Rail Baltica" projekts nokļuvis apspriežamo tēmu dienaskārtībā. Izsakās daudzi - kā vajadzēja būtu, kā jābūt, taču īsti risinājuma jau nav - izmaksu tāme teju aug pa dienām, bet naudas nav.

Patlaban nav skaidrības par "Rail Baltica" dzelzceļa līnijas ekspluatācijas un pārvaldīšanas modeli, teikts Baltijas valstu augstāko revīzijas iestāžu īstenotā "Rail Baltica" projekta situācijas izpētes ziņojumā. Atbilstoši "Rail Baltica" izmaksu un ieguvumu jaunākās analīzes datiem, dzelzceļa līnijas kopējās izmaksas Baltijā var sasniegt 23,8 miljardus eiro, tostarp projekta pirmās kārtas izmaksas Baltijā varētu veidot 15,3 miljardus eiro, no tiem Latvijā - 6,4 miljardus eiro.

Un "Rail Baltica" sakarā par "top" vārdu ir kļuvis "tvērums" - to politiķi izmanto gandrīz jebkurā savā skaidrojumā.

Cilvēkus sasmīdinājis satiksmes ministra Kaspara Briškena paustais televīzijā.

"Starptautiskām stacijām būvēt nevis visu tvērumu, bet sašaurinātu tvērumu," skaidro K. Briškens.

Rabarbars: Pumpas metas no tā vārda jau. Tvērums

Ivars: Kaut kas iz Šveika...(..) ir taču labāk, ja bataljonā ir kadets, kas saslimis ar dizentēriju nekā kadets, kas pietaisījis bikses... Padevīgi ziņoju kapteiņa kungs, ka 150 gramu ungāru desas vietā kareivji saņēma pa divām skatu kartēm.

Dačuks: Demagogs. tagad lokās kā zutis uz karstas pannas.

Gatis: Lai tvērumam nepļauj zāli, ietaupīs! Vai, lai taisa ar 1 sliedi.

Dona: Komiķa karjera būtu uz ūsiņu!

Gusts: Var cietuma kamerā ar 2 un ar 8 zekiem, lielāks un mazāks tvērums.

Slavenības

Gada sākumā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei bija plāns dubultot maksu par pasēm - 30 eiro vietā 60 eiro par dokumenta izgatavošanu. Sabiedrība satrakojās, un tā kā jēdzīga pamatojuma šādam cenu lēcienam nebija, beigās tika nolemts nodevu celt par četriem eiro. Taču klāt kārtējā valsts budžeta "lipināšana".....un dienas kārtībā atkal jautājums par cenas celšanu pasēm.

Svarīgākais