Dziedātājs Roberto Meloni, kā pats saka, sūdzas reti, bet arī pacietīgiem cilvēkiem kādreiz var būt mērs pilns. Šoreiz runa ir pasūtītu ēdienu "Bolt" aplikācijā un apkalpošanas servisu.
R. Meloni bija nolēmis pasūtīt ēdienu, izmantojot "Bolt" iespējas. Ēdiens tiek atvēsts, bet tas, kā norāda dziedātājs, bija vecs.
Viņš norāda, ka ļoti reti sūdzas, bet šoreiz viņš patiešām ir vīlies un norāda, ka, maksājot pilnu cenu, viņš gaida arī kvalitatīvu ēdienu. Ja ēdiens bijis dienu vecs, tad to vajadzējis arī norādīt un samazināt cenu.
"Pēc 5 minūtēm “Violeta” no "Bolt Food" man atbild: “Man ļoti žēl, ka ēdiens bija negaršīgs un vecs, bet jums ir iespēja pasūtīt no citiem restorāniem un saņemt labākus ēdienus." Man nav ko teikt, cepuri nost klientu servisam!" secina R. Meloni.
Viņš arī norāda, ka nebūšas ar ēdienu noteikti nav lielākā pasaules problēma un to pārdzīvos, bet "diez vai es esmu vienīgais, kuram “Violeta” tik sirsnīgi un gudri atbild".
Anna: Interesanti. Arī man tā ir gadījies un "Bolt Food" man uzreiz atpakaļ atskaitīja naudu.
Valda: Pilnīgi piekrītu! Ēdienam vienmēr ir jābūt svaigam!
Ieva: "Bolt" diemžēl drastiski izceļas ar savas komunikācijas neesamību. Kā taksometra pakalpojumos (padsmit reižu), tā ēdienu piegādē!