Aivis Ceriņš par "Bolt" servisu: Lielāku mēslu neesmu ilgi pieredzējis

© F64

Žurnālists un TV personība Aivis Ceriņš dalījies ar nelāgu pieredzi, izmantojot transporta pakalpojumu un preču piegādes zīmola "Bolt" pakalpojumus.

Mikroblogošanas vietnē "X" Ceriņš raksta, ka aizmirsa atstāt nomas mašīnā tās atslēgas, par ko tika bargi sodīts.

"Šodien aizmirsu bolt nomas mašīnā atstāt atlslēgas.Palika kabatā. Rēķins 349 EUR pēc 30 min jau man piestādīts par zādzību, bet nevaru atslēgas ne atgriezt, ne ar kādu sazināties no Bolt aplikācijas. Lielāku servisa mēslu neesmu ilgi pieredzējis," viņš raksta.

Jāpiebilst, ka pēc šī ieraksta iesaistījās arī uzņēmums, aicinot Ceriņu sazināties ar "Bolt".

Pēcāk Ceriņš atklāja, ka sods samazināts līdz 99 eiro.

Jāpiebilst, ka arī komentētāji dalās ar negatīvu pieredzi, izmantojot "Bolt" pakalpojumus.

"Bolt arī manas kabatas patīrīja un skaidrs, ka tā ir apzināta politika, liedzot klientam sazināties. Kamēr tu esi saskāries ar viņu sniegtā servisa problēmu, bolts turpina iekasēt tavu naudu."

"Arī saņēmu sodu, rakstīju, bet kā pret sienu, sapratu, ka vienīgais veids ir tiesas darbi... Samaksāju sodu un vairs neizmantoju šo kompāniju. Sods bija ap 100 eiro."

"Oj, man arī nesen bija incidents ar šo kompāniju, man gan summa nebija tik liela. Pēc 3 dienu ilgas mocīšanās, lai tiktu pie īsta cilvēka, ne robota, atmetu ar roku. Loģiski, ka app izdzēsu."

Svarīgākais