"Tā ir satiksmes dezorganizācija!"; Ieva Brante vēršas pie Rīgas satiksmes

© Romāns Kokšarovs/MN

Juriste Ieva Brante ir liela sporta un veselīga dzīvesveida piekritēja. Tāpat arī tieša savu domu paudēja mikrovietnē "X". Šoreiz Brante vēršas pie Rīgas satiksmes.

Paši savām joslām sastādījuši pārkāpumu fiksējošās kameras. Fiksē pat, ja iebrauc sab.joslā 2m atrāk. Vajag. Piekrītu, vajag! Bet vajag arī pašiem pildīt CSN un braukt pa sev ierīkoto joslu, ja tāda ir. Citādi tā ir satiksmes dezorganizācija,

raksta Brante.

Situāciju komentē Rīgas satiksme:

Sabiedriskajam transportam ir jārāda priekšzīme un jāievēro CSN, mēs tam rūpīgi sekojam līdzi. Konkrētajā situācijā pēc pavisam īsa attāluma tam ir jāveic kreisais pagrieziens, tāpēc viņš ir iekārtojies vidējā joslā, lai vēlāk ,neaizkavējot citus transportus, veiktu manevru.

Arī līdzcilvēki steidz izteikties:

Cilvēks: Pareizi. Labāk būtu, ja 15 un 20 trolejbusi brauktu pa labo joslu, lai pie Arhitektu ielas nobloķētu pilnībā visas joslas un neviens netiktu garām.

Imants: "Vispār jau tam trolejbusam simts metrus tālāk būs jāgriežas pa kreisi. Domājat tas būtu jādara no labās joslas, vienkārši tā - pāri 2 joslām?"

Sandra: "Kā viņa to iedomājas? Visiem trolejbusiem jābūt aprīkotiem ar dīzeļdzinējiem, lai neizbrauktu no sabiedriskā transporta joslas pirms paša pagrieziena un vēl speciālais luksofors kreisā pagrieziena veikšanai?"

Oskars: "Vispār tādi luksofori daudz kur ir, bet tad viņa kliegtu, ka atņem viņai laiku šķērsot."

Slavenības

Latvija mazpamazām tuvojas tai stadijai, ko ļoti labi atceras Briseles brālītis trusītis Valdis Dombrovskis. Viņa premjerēšanas laikā valstī ieradās fiskālie onkuļi, kas pielika valdošajai elitei kulakus zem deguna un pateica – vai nu jūs paši savāksieties, vai mēs savāksim. Un ticiet vai ne – šī metode strādāja. Iespējams, tas ir vienīgais, kā varētu šobrīd mūsu gadījumu atkal dabūt pie kārtības. Kārtības tādā nozīmē – ka izmaksas beidzot kāds sabalansētu ar ieņēmumiem, portālā "Puaro" raksta Armands Puče.