"Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir ..."; reklāmas pasaulē jauns trends

© pixabay.com

Latvijas iegūtā pirmā "Michelin" zvaigzne saviļņojusi ne tikai restorānu nozari, bet kalpo kā jauns trends dažādu produktu un pakalpojumu reklamēšanā.

Kā viens no pirmajiem "Michelin" vārdu savās reklāmās sāka izmantot veikalu tīkls "IKEA", sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mihails, kas ir mūsu zvaigzne."

Jaunajai tendencei pievienojusies nacionālā aviokompānija "airBaltic", vēstot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet "Michelin" riepas, kas aizved uz "Michelin" restorāniem."

Arī Mēnes aptiekas neatpaliek no lielajiem dūžiem, sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mēness."

Par šo tēmu jautājums platformā "X": "AirBaltic un Ikea ir viena aģentūra vai tā kaut kāda pop-up akcija uzņēmumiem?"

Komentētāji mudina uzņēmumus reaģēt arī uz citiem notikumiem, piemēram, "Viņi varētu turpināt reaģēt uz aktuāliem notikumiem. airBaltic gadījumā: "mēs neesam pazuduši, bet mēs palīdzēsim Jums pazust savā sapņu ceļojumā" Ikejai: "mēs neesam pazuduši, un mūsu skapīšos nepazudīs arī Jūsu lietas"

Slavenības

"Eirovīzija" 2024. gadā norisinājās Zviedrijas pilsētā Malmē. Konkursā uzvarēja Šveici pārstāvošais dziedātājs Nemo (pilnā vārdā Nemo Metlers) ar dziesmu "The Code" ("Kods"), tādēļ 2025. gadā "Eirovīzijas" namamātes loma bija jāuzņemas Šveicei. Augustā tika paziņots, ka nākamais "Eirovīzijas" dziesmu konkurss notiks Bāzelē no 13. līdz 17. maijam.