"Kāds drusku nevarēja pasekot tam, lai solisti "nespēlētu" tik atbaidoši slikti?"; teātra kritiķe Zane Radzobe atklāti par rokoperu "Lāčplēsis"

© Publicitātes foto

Atzīmējot Andreja Pumpura eposa "Lāčplēsis" 135. gadadienu, kā arī Zigmara Liepiņa un Māras Zālītes leģendārās rokoperas 35. gadskārtu, ikvienam interesentam bija iespēja noskatīties 11. novembra izskaņā rokoperu Latvijas televīzijā.

NRA jau rakstīja, ka Arēnā Rīga, 14. oktobrī, izskanēja Zigmara Liepiņa un Māras Zālītes rokoperas "LĀČPLĒSIS" jaunais iestudējums Rēzijas Kalniņas režijā. Šī bija atkārtota rokoperas jauniestudējuma izrāde un tā notika Zigmara Liepiņa dzimšanas dienā, tādējādi noslēdzot komponista 70.jubilejas gadu, taču pirmizrādi Latvijas televīzijā piedzīvoja tikko kā, 11. novembrī, Lāčplēša dienas ietvaros.

Rokoperu televīzijā noskatījās teātra kritiķe Zane Radzobe, kura labprāt savā "Facebook" dalās arī publiski savās pārdomās par redzēto:

Skatos "Lāčplēsi". Lai pateiktu ko labu - balsis ir daudz labākas kā iepriekšējās versijās, protams, ne jau astoņdesmito gadu. Bet kopumā - WTF? Par gaumes līmeņiem pat neizteikšos, bet vai tad kāds vismaz drusku nevarēja pasekot tam, lai solisti "nespēlētu" tik atbaidoši slikti?

Slavenības

Šovā “Slavenības. Bez filtra” Olga un Kaspars Kambalas krāmējas braucienam uz Kasablanku, Maroku, lai dotos pakaļ kosmētikas produktiem, kurus Olga pārdos savām klientēm Latvijā. Abi atminas pēdējo reizi, kad bija Marokā, un prātā aust kāds baiss atgadījums.