"Ja paši par dumju, gan mūsu bērni izlabos"; Ceriņš izsakās par Rīgas infrastruktūru, bet Vilnis Ķirsis komentē un nepiekrīt

© Alise Šulca/MN

Pasākumu vadītājs un TV24 ētera personība Aivis Ceriņš mikrovietnē "X" ir pazīstams, kā tiešs un atklāts lietotājs. Arī šajā reizē Ceriņš pauž savu viedokli saistībā ar Rīgas attīstību.

No vienas puses, tā kā jāpriecājas, ka sakārto infrastruktūru. No otras puses bēdīgi, ka tas ir pagājušā gadsimta un sovjetisma paraugs. Par 100% piekrītu, ka tai bija jābūt pilsētas sirdij pie likteņupes. Ja paši par dumju, gan mūsu bērni izlabos to,

atsaucoties uz video publikāciju par "Rail Baltic" darbu, raksta Ceriņš.

Viedokli komentē Rīgas mērs Vilnis Ķirsis:

1. Nav jau viss tik vienkārši Radziņa krastmala ir 1 no 3 vietām, pa kuru kravas auto var nokļūt kreisā krasta ostā un ražotnēs(Finierī u.c.). Atlikušās divas ir 1) Mūkusalas krastmala(novembrī sāks remontēt) metot loku gar Nacionālo bibliotēku vai 2)caur Imantu un Iļģuciemu.

2. Sašaurināt Radziņa krastmalu nozīmētu pārlikt plūsmu uz abiem pārējiem maršrutiem, kas ved pa mazākām ielām blīvi apdzīvotās apkaimēs.

3. Rīgai nekad nav bijusi izbūvēta normāla infrastruktūra nokļūšanai uz ostu, tāpēc redzam kravas auto tranzītu pie Prezidenta pils, uz Pērnavas, Senču, Lidoņu ielas u.c. ieliņām, kur tas būtiski pasliktina pilsētvides kvalitāti.

4. Labajā krastā situācija būtiski uzlabosies decembrī, kad atklāsim Austrumu maģistrāli. Varēsim kravas auto tranzītu Centrā pilnībā aizliegt, tomēr kreisajā krastā risinājums joprojām nav.

5. Tam nepieciešams izbūvēt savienojumu Babīte-Spilve(ap 200€). Tas būtu 10 gadu perspektīvas projekts, pēc kā Radziņa krastmalu varētu arī sašaurināt.

6. Bet arī esošajā projektā ir veikta virkne pilsētvides uzlabojumu- labiekārtojumu, velo joslas, gājēju pārejas, tramvaja infrastruktūra, gājēju un velorampa uz Zaķusalu un Torņakalnu pēc RB tilta izbūves.

Svarīgākais