Stendzenieks pieprasa skaidrojumu par Rīgas ZOO logo izmaksām

© Dmitrijs Suļžics/MN

Pirms dažām nedēlām tika prezentēts jaunais Rīgas zooparka logo. Viedokļi par jauno logo, kas it kā simbolizē šūnu dalīšanos, ir ļoti dažādi. Tomēr vislielāko sašutumu izraisījušas logo kopējās izmakas - 140 000 eiro.

Par šo tēmu mikroblgošanas vietnē "X" skarbi izteicies Latvijas reklāmas tirgus guru Ēriks Stendzenieks: "Klau. Bet par to Rīgas Zoo logo, kur normāla tāme ir 5000, sakāpināta - 10000, bet uzvarējušās kompānijas - 140 000, kaut kāda atbalss būs? Ja nē, es eju laupīt banku un man par to vēl piemaksā."

"Es, atvainojos, 30 gadus taisu identitātes, gan kā uzņēmums ar 40 darbiniekiem, gan pats. Pārmaiņas pēc, manā ciešanu bagāžā ir Mākslas akadēmija, maģistrs dizainā un reklāmā St.Martins un otrs - Berlīnē. Nevēlējāties kādu tiešo ēteru? Un kas tur ar Kariņa “visu laiku apjomīgāko EP priekšvēlēšanu kampaņu”, kā ikviens Saimā un domē tērzē?"

Komentētāji šaubās vai kāda atbalss sagaidāma: "Gan jau ka nebūs ne balss ne atbalss. Neviens neņemsies apgalvot, ka šis ir kārtējais pietuvināto projekts, jo tad prasītos pāskatīt tūkstošiem citu līdzīgu projektu, un nedo Dievs, vēl kādu vajadzēs iesēdināt .... Nu šmuce pa visu ģīmi, lai jau paliek kā ir"

Svarīgākais