Sanda Dejus sašutusi; reklāmistu piedāvājumi ir vienkārši "bombīgi"

© F64

Sabiedrībā pazīstamus cilvēkus nereti uzrunā uzņēmumu mārketinga speciālisti, piedāvājot savās platformās reklamēt kādu produktu. Sandai Dejus ir izteikti piedāvājumi, kuros kā samaksa par reklāmu, tēlaini runājot, ir piedāvātas dažas sveces.

Radi balss un radošā personība Sanda Dejus mikroblogošanas vietnē "X" raksta: ""Tās dažas pērles, ko saņemu no reklāmistiem instagramā ir vienkārši bombīgas Piemēram : "Mēs veidojam produkta atpazīstamības kampaņu, tāpēc apmaiņā pret reklāmu jūsu storijos, nosūtīsim divas sveces*" *produkts mainīts vērtību saglabājot"

Autore turpina: "Vai arī "Šis, protams, būtu viens no daudzajiem projektiem, kura iesaistē, vaicātu pēc vecākus un viņu bērnus pēc izpalīdzības. Idejiski, mēs vēlētos kaut kādu Tavu dalīšanās iespēju medijos un retvītu vai kādu kreatīvāku atbalstu twitterī.""

Komentētājam ir sava pieredze: "Ja gribās atbalstīt, tad var tāpat, bet ja kāds grib zem 10€, tad tur tik lēta antireklāma sanāk. Man te tikko divus jogurtus piedavāja, lai viņus ar labu vārdu atbalstu..."

"Paziņu atgadījums, ģimenes uzņēmums meklēdams marketinga iespējas, sadarbojās ar “influenceriem”, kas apmaiņā pret produktiem (visai dārgiem) painfluencēja. Veltas cerības, izmests laiks un nauda "

"Es viņiem pateiktu gan, kur tās sveces iespraust! Abpus produkta bildes ar melnu banti"

"Man vienreiz piedāvāja naudu, lai es pārstāju rakstīt sūdu. Viņi gan nebija lietas kursā, ka man jau ir nauda."

Slavenības

Cilvēku novecošana ir neapstādināma, tāpēc daudziem no mums nākas lemt par to, kā mūsu vecāki pavadīs savu dzīves nogali. Savos lēmumos un pieredzē par šo tēmu “Ģimene burkā” iknedēļas raidījumā "Burku studijā!" dalās arī aktrise Rēzija Kalniņa.

Svarīgākais