Bijusī ministre un uzņēmēja Linda Mūrniece sociālajā tīklā Facebook dalījusies ar sašutumu pilnu stāstu par pieredzi, iepērkoties vienā no Latvijas internetaveikaliem.
Kā stāsta Linda, viņa pasūtījusi sev vēlamo preci, kas bija nepieciešama pēc pāris dienām, bet veikals atsūta ziņu par kavēšanos.
Lai gan, kā raksta Mūrniece, viņa atteikusies no preces visos iespējamos veidos, veikals naudu neatgriež, bet vien ziņo par drīzu preces atsūtīšanu.
"Šodien gribu pastāstît par to, kāpēc nekad nepasūtīšu neko no Interneta veikals 220.lv. Un citiem neieteikšu.
Pirms divām nedēļām namiņa viesi apjautājās, vai pie mums būs bērna barošanas krēsliņš. Nebija. Viesi iebrauc pēc četrām dienām, nolemju, ka uzlabošu piedāvājumu un gan jau vēl kādam kādreiz noderēs, tāpēc neskopošos.
Izvēlējos tādu, kam piegādes laiks nākamajā dienā. No rīta atnāk ziņa, ka piegāde kavēsies līdz 5 darba dienām. Ir piektdiena, pirmdien viesi, kam to krēsliņu vajag. Uzreiz atsakos no pakas un palūdzu atskaitīt atpakaļ samaksāto naudu. No veikala klusums. Brīvdienās izvelku savu bērnu veco krēsliņu, savedam kārtībā, atvainojamies viesiem, ka nav jauns, kā biju jau paspējusi apsolīt.
Viesi aizbrauc, pienāk ziņa no DPD Latvija, ka piegādās paciņu. Atsakos no piegādes, tomēr dpd vienalga cenšas man to piegādāt. Pa telefonu izdodas kurjeram izskaidrot, lai skatās savās datu bāzēs, ka nevajag man to paciņu. Izdodas.
Naudu no internetveikala gaidu, vakar saņemu atkal kādu sagataves ziņu, ka pakas piegāde kavēsies līdz 5 darba dienām… Neesmu gan neko jaunu pasūtījusi. Salīdzinu ciparus. Jā - atkal tas pats krēsliņš. Kas kavēsies, lai gan visos veidos esmu no tā atteikusies.
Naudas, protams, nav. Pieņemu, ka būs pagara procedūra ar citu institūciju iesaisti, lai to atdabūtu.
Un - jā, mācos no savām kļūdām, lai gan apkārtējie bija teikuši, ka @220.lv tā dara. Sagrābjas pasūtījumus un tad sāk meklēt preci. Pircēju maldināšana tā ir, vai ne? Uz Rīgas veikaliem nebija laika braukt un visā Cēsu pilsētā tikai viens veikals ar bērnu precēm, kur man vajadzīgās lietas nebija…Tā nu sēžu ar iztrūkumu makā un dusmīga," raksta Mūrniece.
Interneta veikals 220.lv skaidro radušos situāciju:
"Uzņēmums ir personīgi sazinājies ar Lindu Mūrnieci un izskaidrojis notikušā iemeslus. Līdz ar iesnieguma saņemšanu par pasūtījuma atcelšanu, nekavējoties ir veikta naudas atmaksa. Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Vienlaikus jāuzsver, ka darām visu, lai saviem klientiem nodrošinātu labāko iepirkšanās pieredzi, bet diemžēl kļūdas dažkārt gadās. Mēs šobrīd izskatām savus iekšējos procesus, lai meklētu risinājumus tam, lai līdzīgi gadījumi nākotnē vairs neatkārtotos".
Tikmēr komentāros cilvēki dalās ar ļoti dažādu pieredzi. Kāds raksta par līdzīgām nebūšanām ar konkrēto internetveikalu, kāds atkal raksta, ka vienmēr viss noritējis gludi, vēl kāds iesaka piezavnīt internetveikalam un pārjautāt, vai tiešām minētā proces ir noliktavā. Tā nākotnē varēs izvairīties no līdzīgām situācijām.