“airBaltic” izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Martins Gauss vietnē "Twitter" atvainojies pasažierei, kuras suni-pavadoni neuzņēma lidmašīnā.
"Elfa ir nogādāta Malagā un labi, ka izdevies atrisināt nepieņemamu kļūdu. Lidsabiedrības vārdā un personīgi atvainojos Baikovskas kundzei par šo nepatīkamo pārpratumu," raksta M. Gauss.
Elfa ir nogādāta Malagā un labi, ka izdevies atrisināt nepieņemamu kļūdu.
— Martin Gauss (@Gaussm) June 20, 2023
Lidsabiedrības vārdā un personīgi atvainojos Baikovskas kundzei par šo nepatīkamo pārpratumu. pic.twitter.com/E6ie5mqOkR
Jau ziņots, ka Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" pastiprinās kontroli pār partneru lidsabiedrībām un pasažierei, kuras suni-pavadoni neuzņēma lidmašīnā, segs visus izdevumus, aģentūrai LETA pavēstīja "airBaltic" pārstāvji, komentējot nedēļas nogalē izskanējušo gadījumu, kad pasažieres suni-pavadoni neuzņēma "airBaltic" partnersabiedrības "Carpatair" lidmašīnā.
Tāpat lidsabiedrībā norāda, ka šobrīd notiek iekšējā situācijas izmeklēšana, lai pārbaudītu, kā uzlabot "airBaltic" informācijas iekšējo apriti, lai visas puses būtu simtprocentīgi informētas par jebkādām lidojumu izmaiņām vai pasažieriem uz klāja, kuriem nepieciešama īpaša aprūpe, tostarp pasažieriem ar īpašām vajadzībām.
Šis konkrētais gadījums pastiprinās "airBaltic" kontroli pār partneru lidsabiedrībām, uzsver "airBaltic" pārstāvji. Lidsabiedrība šobrīd ir saziņā ar "Carpatair", lai noskaidrotu precīzu atteikuma pamatojumu.
Vienlaikus lidsabiedrība "airBaltic" jau guvusi apstiprinājumu no šīs pašas lidsabiedrības, ka uzņēmums "Carpatair" pārskatīs savus pakalpojumu sniegšanas nosacījumus un turpmāk, sākot ar šo brīdi, suņi-pavadoņi tiks uzņemti.