Didrihsone soctīklos tirgo savus nevajadzīgos matus

© f64.lv, Gints Ivuškāns

Influencere un uzņēmēja, veikala "Butterfly" īpašniece Elīna Didrihsone sociālo mediju vietnē "Instagram" savām fanēm piedāvā iegādāties matus.

Lai influenceres matu rota izskatītos kuplāka, nav noslēpums, ka viņa tos pieaudzē.

Mainot matu rotu, influencere nonākusi pie secinājuma, ka iepriekšējās matu plāksnītes var pārdot tālāk citām sievietēm.

Kā "Instagram" īsajos stāstiņos jeb storijos min Didrihsone, tad viņa ir saņēmusi neskaitāmas vēstules no sievietēm, kas prasījušas vai viņa savus "vecos" matus nevēlas pārdot, jo tos varot izmantot atkārtoti, izveidojot matu kapsulas.

Ekrānuzņēmums no Instagram

Didrihsone min, ka iepriekš sazinājusies ar speciālistiem, kas atzinuši, ka viņas jau reiz lietotie mati ir pietiekami kvalitatīvi un tos var izmantot atkārtoti.

Saņemot speciālistu apstiprinājumu, Didrihsone "Instagram" piedāvā ikvienai, kura vēlas viņas reiz lietotos matus, iegādāties par salīdzinoši simbolisku cenu jeb lētāk nekā veikalā, kur var iegādāties nelietotus, pavisam jaunus matus.

Didrihsone "Instagram" storijos atklāj, ka mati lietoti vien divas līdz trīs reizes.

Ekrānuzņēmums no Instagram

Slavenības

Pirms kāda laika sāka klejot baumas par to, ka dziedātājai Laimai Vaikulei atņemts bizness Krievijā - zīmols "Laima-Lux Rus", kas nodarbojas ar skaistumkopšanas salonu vadīšanu, kosmētikas, mēbeļu un aksesuāru tirdzniecību un kuru viņa kopā ar partneri Širazu Manedovu dibināja 2000. gadu sākumā. Laumas Lapsas materiālā "Man Krievijā nav nekāda biznesa" Vaikule kliedē šīs baumas.

Svarīgākais