Reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks pauž viedokli par to, kāpēc Latvijas pārstāvji Eirovīzijā grupa "Sudden Lights" neiekļuva dziesmu konkursa finālā.
"Esot atkal padirsuši Eirovīzijā. Tas ir mārketinga, dramaturģijas, žūrijas un balsotājnāciju psiholoģijas pasākums. Nākamgad lai piesakās pie manis," mikroblogošanas vietnē Twitter raksta Stendzenieks.
Esot atkal padirsuši Eirovīzijā.
— Eriks Stendzenieks (@E_Stendzenieks) May 10, 2023
Tas ir mārketinga, dramaturģijas, žūrijas un balsotājnāciju psiholoģijas pasākums.
Nākamgad lai piesakās pie manis.
Ieslīgstot diskusijās ar komentētājiem, reklāmas speciālists liek secināt, ka Latvijas pārstāvjiem pietrūka savas "odziņas", atšķirības, unikalitātes.
Kāds komentētājs raksta: "Manuprāt, katru gadu kāpjam uz tiem pašiem grābekļiem, pārāk paredzami viss tiek likts uz vienas minoritāšu kārts, plus vienā dziesmā drošībai vēl tiek sabāztas visas pārējās auditorijas. Aizmirstam, ka visi cilvēki savā būtībā ir vienādi, vienādām vajadzībām un vēlmēm."
Uz ko Stendzenieks atbild: "Nu, ja apskatās, kas uzvarēja iepriekšējā gadā un "davai, kaut ko līdzīgu". Vispār jau, kā dziesmas tā reklāmas būtība ir patīkami atšķirties, nevis būt "vienam no 1000"."
Uz kāda cita komentētāja ierakstu, ka viņam Latvijas sniegums Eirovīzijā patika, reklāmas guru iesaka klausīties LR2.
"Ja "man patika", tad nevajag Eirovīziju un var klausīties LR2. Makšķerēt jāiet ar ēsmu, kas garšo zivij, nevis makšķerniekiem."
Kā ziņots, Latvijas grupai "Sudden Lights" ar dziesmu "Aijā" otrdienas vakarā neizdevās iekļūt 67.starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa finālā.
"Sudden Lights" Liverpūlē uz skatuves kāpa pirmajā pusfinālā ar ceturto kārtas numuru un sacentās ar māksliniekiem no Norvēģijas, Maltas, Serbijas, Portugāles, Īrijas, Horvātijas, Šveices, Izraēlas, Moldovas, Zviedrijas, Azerbaidžānas, Čehijas, Nīderlandes un Somijas.