Pirms dažām dienām mūziķis Ainars Virga FB kontā atvainojās faniem un draugiem par to, ka neesot atbildējis uz Ziemassvētku un jaunā gada apsveikumiem.
Mūziķis skaidro savu sāpi: "Man prātā ir atvainoties visiem mīļajiem ļaudīm & business(a) partneriem par to, ka nepieciešamās darbības internetā neesmu veicis kopš decembra sākuma." izrādās, ka viņš visbanālākajā veidā palicis bez telefona. Ainars Virga iegādājies Tele 2 jaunu telefonu par bargu naudu, bet tas izrādījies brāķis. Nekavējoties viņš devies atpakaļ uz veikalu, bet prece atpakaļ nav pieņemta un arī cits šī paša modeļa, bet strādājošs aparāts nav dots. Piedāvājums bijis vien saremontēt iegādāto preci. Pret to mūziķim ir iebildumi, jo labota prece tomēr nav jauna prece, bet viņš maksājis kā par jaunu un ejošu telefonu.
Arī konkrētas atbildes par laiku, cik prasīs telefona remonts, nav saņemts. Mūziķis ir sašutis par šādu rīcību ne tikai dēļ Tele2 attieksmes pret ilggadīgu klientu, bet arī par to, ka šādi viņš ir palicis bez sava galvenā darba instrumenta, jo visas darbam nepieciešamās darbības mūziķis veic tikai telefonā, neizmantojot citas ierīces, nedz datorus, nedz planšeti.
Ainars Virga lūdz līdzcilvēku padomus un jau iepriekš pasakās par atsaucību.
"PALDIES, MĪĻIE, avansā!!!", tā Virga.
Komentētājii jūt līdzi mūziķim un nosoda telefona pārdevēja rīcību: "Šī ir norma Latvijas biznesā... Kaut kas tāds attīstītajā valstī nebūtu iespējams un pat nevienu neiesaistot bomžiem TELE2 būtu jādod pretī pilnīgi jaunu tādu pašu ierīci..."
"Man arī tāda situācija gadījās. Sen gan tas bija, bet tomēr. Nopirku jaunu telefonu pie viņiem, atnesu mājās, secināju, ka nav īsti riktīgi un tajā pašā dienā nesu atpakaļ. Arī nemainīja pret jaunu - doma, ka viņi jau nezinot, varbūt es esmu nometis uz zemes utt. Pilnīgi jaunu telefonu paņēma uz garantijas remontu, ka ilga aptuveni uz mēnesi, jo tas tika sūtīts remontēt uz LT."
"Tieši tāpēc neko nedrīkst dārgu pirkt Latvijā. Tikai ārzemēs...caur radiem, draugiem."