Stendzenieks neizpratnē par Latvijas veikala reklāmu; soctīkls "uzsprāgst"

© Dmitrijs Suļžics /F64

Reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks paudis neizpratni par kāda Latvijas apavu un apģerbu veikala reklāmu. Šīs reklāmas publikācija Twitter izraisīja spraigu diskusiju starp soctīkla lietotājiem.

Stendzenieks pievērsis uzmanību reklāmai, kurā redzama apaļīga sieviete apakšveļā.

"Klients: Mums tā, pēc iespējas apspīlētāk. Stilists: Nēnulabi... Es, protams, neko daudz no pupturiem un to reklāmas. Bet, šķiet, kaut kas tur labajā pusē līdz galam nav ielīdis," viņš raksta.

Tikmēr komentāros cilvēkiem ir dažādi viedokļi.

"Sievietēm nav pupu, lūdzu turpmāk - KRŪTIS!"

"Es vispār nevaru saprast... Agrāk reklāmās lika jaukas dāmas. Tagad otrāda mode. Varētu būt tā, ka skaistās ir gudrākas un lēta reklāma sit pa galvu dumjajiem?"

"Viss tur IR ielīdis. Dāma izvēlējusies neizdevīgu pozu, balstoties uz vienas kājas, ķermenis ir sašķiebies un tauku krokas viena pusē kļuvušas labāk redzamas. Liekas ka nu mierā, Apolloni!"

"Nu ja tev nepatīk šī ātrā apvavu piegādātāja, tad nepasūti apavus šajā veikalā. Jeb Kolkā šis ir vienīgais piegādātājs?"

"Šis un vēl pārītis pupturu vienkārši nav īstajā izmērā. Lielāku apkārtmēru vajag."

Slavenības

Megana Mārkla un princis Harijs tik tikko bija paziņojuši, ka strādā pie jauna "Netflix" projekta, kad internetā izcēlās skandāls. Tas, protams, ir saistīts ar karalisko ģimeni. Nelielā nākamā dokumentālā seriāla tīzerī Harijs atklāja sava vecākā brāļa rīcību, kas Meganu vienkārši noveda līdz histērijai, ziņo "Express".

Svarīgākais