Stendzenieka ieraksts izsauc viedokļu vētru

© Dmitrijs SUĻŽICS, F64 Photo Agency

Cenas veikalu plauktos turpina pārsteigt. Šoreiz tās likušas brīnīties pazīstamajam reklāmas speciālistam Ērikam Stendzeniekam.

Ieraksts plaši komentēts. Un katram savs redzējums un izpratne par "čiekuru tēmu".

Monta: Tas ir ēdamais čiekurs, tādu lv kokā neatradīs

Edvins: Ar šo es saprotu, ka ciedri aug pierīgas mežos. Nu dikti forši pamuldēt, ieliekot ceņņiku bez konteksta.

Daudz ar: Stendzeniek, tas biji Tu, kurš dekādes atpakaļ teici, ka pie adevkāta mārketinga/reklāmas pat čiekurus var pārodot. Vai akmeńus... remember?

Ieraksta autors: Pie adekvāta var. Katru smukā kastītē, ar vārdu, pasi, dzīvesstāstu un kopšanas pamācību.

Reino: Mēs atpūšoties Tūjā desiņas grīllējām, izmantojām tieši čiekurus. Tie tur par brīvu mētājas.

Ilze: Globalizācija. Un mārketinga daļa droši vien outsourcota kaut kur uz Indiju. Romā vai Milānā joprojām netrūkst bagātu perdeļu, kas nopirk s ij čiekuru, ij pliku zaru. Bet indusu meitiets mārketingā nezina, ka Latvijā ir dafigā mežu un maz bagātu perdeļu.

Kaspars: Pirkt dārgus, nejēdzīgus mēslus taču ir kruti.

Slavenības

Pagājušajā piektdienā tuvākie radi un bijušie kolēģi pulcējās apbedīšanas namā "Atvadas", lai slaveno "Panorāmas" žurnālisti Mirdzu Tupiņu pavadītu mūžībā. Viņas dzīve aprāvās pēc smagas slimības, vēstīts Zanes Piļkas-Karaļevičas materiālā "Talantīga stāstītāja un gaišs cilvēks" izdevumā "Privātā Dzīve".