Lauris Reiniks vērsies pēc padoma pie "Twitter" lietotājiem. Mūziķi nokaitinājusi situācija, kad laikus netiek atbildēts uz telefona ziņām.
Mūziķis un raidījumu vadītājs Lauris Reiniks liekas pavisam pikts un lūdz citiem mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotājiem padomu.
Savā "Twitter" kontā Reiniks raksta: "Es esmu cilvēks,kas CENŠAS atbildēt uzreiz uz sms vai watsapp vai FB. Un man nav saprotams, kad nedara tāpat. Esiet tik mīļi un pasakiet, kur jūs turat telefonus vai kāpēc notiek novēlotas atbildes. Uzstădījumi telefonā ar noklusētiem paziņojumiem vai kas? Un lai gan mūsdienās tas skaitās BIEDĒJOŠI, vissvarīgākās lietas tiek izrunātas un notiek caur veco labo piezvanīšanu viens otram. Dzīvā saruna."
Ok. Es esmu cilvēks,kas CENŠAS atbildēt uzreiz uz sms vai watsapp vai FB. Un man nav saprotams, kad nedara tāpat. Esiet tik mīļi un pasakiet, kur jūs turat telefonus vai kāpēc notiek novēlotas atbildes. Uzstădījumi telefonā ar noklusētiem paziņojumiem vai kas? #askingforafriend
— Lauris Reiniks (@LaurisReiniks) January 28, 2022
Diskusijā iesaistījušies cilvēki izsaka savu viedokli, komentējot Reinika ierakstu:
Katrine: "Mūsdienu tehnoloģijas ir radījušas maldīgu iespaidu, ka cilvēkiem jābūt vienmēr pieejamiem, ja ziņa pienāk acumirklī. Cilvēki drīkst būt aizņemti, izdeguši, noguruši un drīkst vispār negribēt kādu brīdi neko atbildēt."
Reiniks papildus interesējas par telefona aparātu uzstādījumu iespējām, kas varētu traucēt ātrai saziņai.
Valdis Melderis ierakstā pauž: "Ārpus #mansmīļākaisradioirradioskonto spēles laika VISI zvanu, īsziņu, aplikāciju un brīdinājumu signāli un vizuālās notifikācijas izslēgtas visu laiku. Skaņa ir tikai taksometra aplikācijai un modinātājam. Citādi nav iespējams ne strādāt, ne gulēt, ne klausīties audioierakstus."
Toties Aivars Borovkovs komentē: "Jau 90.gadu sākumā, veidojot mūsu firmas biznesa etiķeti, saknē tika nobeigts tālruņa atkarības kults. Ienākt sarunu telpā ar tālruni - aizliegts! Vēl joprojām - telefons vienmēr klusuma režīmā. Ja dzirdu un varu - atbildu. Ja izlaists zvans - parasti atzvanu."
IvChiv: "Es cenšos atbildēt visiem tajā pašā gadā, kad viņi ziņu atsūtīja."
Diāna: "Es uzvelkos, kad uz manām ziņām neatbild momentā, lai gan grēkoju pati pretējā virzienā. Izskaidrojums pavisam banāls - mana ieinteresētība konkrētā cilvēkā. Ja adresātam (man) nav nekādu dižo jūtu, tad atbildēts tiks tad, kad tikšu galā ar prioritātēm."
Bite: "ir cilvēki, kas izslēdz skaņu uz mūžīgiem laikiem vai atliek atbildes vēlākam laikam. dažiem vienkārši 'besī' īsziņas"