Kāda sociālā tīkla "Twitter" lietotāja noskaidrojusi, kur influencere Elīna Didrihsone, veikala "Butterfly" īpašniece, iegādājas apģērbus, kurus pēc tam pārdod savā veikalā, tiesa, cenas viņas veikalā ir krietni dārgākas.
"Man vienkārši bija interesanti, tāpēc ieslēdzu detective mode un atradu vairumtirgotāju, kur Didrihsoni pērk savam Butterfly drēbes un apavus," raksta sieviete.
Man vienkārši bija interesanti, tāpēc ieslēdzu detective mode un atradu vairumtirgotāju, kur Didrihsoni pērk savam Butterfly drēbes un apavus. Apģērbs 100% poliesteris (� webā viņi materiālu nenorāda, bet tas varētu būt saistoši pircējam, just sayin’), apavi no Ķīnas. Tā, lūk pic.twitter.com/xR16Q6EpdZ
— Elina Ogsta (@ElinaOgsta) July 12, 2021
Sievietes publicētajos attēlos redzams, ka cenas, sūtot pa tiešo no ražotāja ir krietni lētākas, nekā "Butterfly" veikalā.
Uzreiz jāteic, ka tvīts nav domāts kā pārmetums par 260-270 % uzcenojumu, jo, saprotams, telpas, algas, nodokļi, peļņu arī gribas. Tikai interesanti bija atrast info, kur tad drēbes nāk, ja aļiks atkrīt. Man ir svarīgi overall kvalitāte, materiāls, tāpēc to nenorādīt nav feini, piebilst sieviete.
Iepriekšējās reizēs, kad par to skandalējās, tad teica, ka no Aliexpress gluži nē, bet nu cik noprotams, daudz kas nāk vienkārši no kādām poļu noliktavām. Bet nu nekad tā 100% par izcelsmi un materiāliem nekad nav bijusi skaidrība, komentārā norāda kāda cita "Twitter" lietotāja.
Vēstīts, ka influenceres apģērbu veikals "Butterfly" saskāries ar neglaimojošu skandālu. Par to sociālajā vietnē Facebook rasktīja Kristīne Miljone, kuras ieraksts izpelnījās lielu uzmanību, savukārt portāls "TVNET" ziņoja, ka par uzņēmumu interesējas arī PTAC un VID. Skandāls saistīts ar to, ka nav īti skaidrības, no kurienes nāk preces, kas tiek tirgotas veikalā.