Zirga dirsā par taurētāju nebija?Tak lai job atpakaļ uz savu dzimteni,jo mazāk šitādu te,jo labāk...
Bankas aprindās uzticību zaudējusī ,,baņķiere,krāpniece,nekas vairāk.
Tu Tedi neta mauka,un tak vienreiz aizver savas smirdigas zaunas,un kas ir Ilze Jurkane,un kas esi tu aborta atlieka.
Oi gribeju teikt kas es esmu aborta atlieka. Piedodiet man mamma mani nometa 3 reizes uz gridas kad piedzimu un vel durvis galvu iespieda.Tagad man ir smirdigas zaunas un esu neta mauka.
Un vel man ir daudz draugu pederosu,tik vini mans par veltu imanto.
Tas nav Marcis,bet vilvardis,kas mana varda raksta tos murgu komentarus
Mārcis pirmo reizi nemelo,bravo,amigo,no betona grīdas,Ha,Ha.
Es rakstu visim tos murgu komentarus,jo esu slims neta trollis.
Man kaza pa olam ispera.
Ne tikai pa olām,mans mazais,zilais amigo....
Marcis slims laikam palicis... Žēl cilvēka,
Tos komentarus raksta viens viltvardis ar manu vardu.
Tā nu nav. Mēģināju es arī, bet nekas neizdevās. Pats droši vien neatceries, ko un kad rakstīji.
Ma..an..us...aaa...komentārus tagad te arī viens...r..rr...aksta ar mannu vaardu
Vai tu negribi lai es tev atsuukaaaju, jo es esu vecs Kremļa pimpis, kuram pašam sen vairs nestāv...
īpaši stulbs. tas esmu es, Valentiins, vecais Kremļa sūkātājs. Vai varu tev piedāvāt savus pakalpojumus?
Es neemsu tik stulbs,lai par sevi raksiti tadus murgus.
Karmas nav, bet ir dvēsele, kuru, dvēseles spēka lietotājs, spēj iznīcināt vai saglabāt. Jo tumšāki darbi, jo smagāk cieš dvēsele. Zaudējot ķermeni, tumšai dvēselei, sāksies sabrukšanas process, kuru neglābs naudas maiss, atstātais Iluzorajā pasaulē.
p...p...piedodiet visi latvieši... vai te nav kāds no jums, kas grib lai viņam atsūkā vecs Kremļa pimpis?
T.s. trimdas latviešu cilvēciskās kondīcijas (inteliģences, izglītotības, morālās stabilitātes, nacionālā patriotisma, profesionālās kompetences) problēma ir pastāvējusi vienmēr “otrās” brīvvalsts gados. Minētā problēma neradās tikai pēc nācijas tēva un viedā Kariņa iebīdīšanas augstajos krēslos. Minētā problēma ir sena, un tā nav saistīta tikai ar politisko sfēru, bet aptver dzīves visas sfēras – zinātni, izglītību, veselības aizsardzību, ekonomiku, finanses utt.
Tā, piemēram, akadēmiķis Vilis Samsons stāstīja par “trimdinieku” nekaunīgajiem centieniem pārņemt Zinātņu akadēmijas vadību tūlīt pēc PSRS sagraušanas. “Trimdinieku” smalkas dāmas daudzus gadus bija Sorosa fonda priekšnieces. “Trimdinieku” pelēkas filoloģes Rīgā trekni barojās no Rietumu dažādu fondu piešķirtajiem miljoniem latviešu valodas attīstībai, bezjēdzīgi latviskojot latviešu valodas apguvei metodiski fundamentāli nepiemēroto dāņu, vācu, zviedru valodas mācību literatūru un pie reizes nomelnojot Sergeja Hristovska sarūpētos metodiski teicamos latviešu valodas mācību līdzekļus.
Neapšaubāmi, “trimdinieku” vismelnākais ieguldījums latviešu tautas vēsturē ir nacionālā nodevība, pēc PSRS sagraušanas brāļojoties ar LKP/VDK nomenklatūras morālajiem kastrātiem un ar viņiem kopīgi tēlojot Latvijas Republikas atjaunošanu.
Katrā ziņā jāņem ir vērā divi faktori “trimdinieku” kondīcijas izskaidrojumā. Pirmais faktors ir tas, ko nākas dēvēt par latviskās mentalitātes kritisko specifiku. Nedrīkst bez ievērības atstāt, piemēram, tādas masveidīgas noslieksmes kā kolaboracionisms, politiskā neuzticamība, pseidointelektuālisms, vienaldzīgā attieksme pret taisnīgumu un tiesiskumu, hipertrofēta pašpārliecinātība, augstprātība, slimīgi nenovīdīga attieksme pret otru latvieti, verdziska mānija pakalpot un pielīst kungiem.
Otrais faktors ir Rietumu civilizācijas degradācija kopš XX gs. 70.gadiem. Neapšaubāmi, ar postmodernismu, neoliberālismu, pozitīvismu, “viedokļu plurālismu”, “politkorektumu”, “toleranci”, “demokrātiju”, “cilvēktiesībām” piesārņotā Rietumu garīgā realitāte dziļi atsaucās uz “trimdinieku” socializāciju - vērtību sistēmu, morālajām normām, estētiskajiem kritērijiem, audzināšanu un izglītotību. Ne velti, piemēram, ASV izskolotais Nils Muižnieks atklāti atzina, ka vidusskolā viņu iemācija tikai rakstīt un lasīt.
Neapšaubāmi, “perestroikas/atmodas” laikā latviešu tautā visdrūmākā daļa bija “trimdinieki”. Viņi jau 20 un vairāk gadus dzīvoja pagrimuma, panīkuma, straujas pasliktināšanās apstākļos, kas neietekmēja Latvijā dzīvojošo cilvēku garīgo pasauli.
interesanti, bail no sava slinkuma vai no citu.
no nabadzības nav ko jābaidās, bet.
Esmu pārliecināta, ka bija daudzas situācijas, kurĀS - situācija nav vieta!
nepareizajiem suukāja, ja vecumdienas jāpavada pie sasistas siles
Kā jau tas ir tautā zināms, tad tas no kā baidies arī piepildās.
Apraksim Jaunciema kapos,zem zemes tiks.
Вероника Стриганова-vecā,klibā ķēve,meklē sev ērzeli citur.
Zelta Teļ viņai visi tavi spami ir pie pakaļas, viņai vajag tikai Bohēmiju.