22. februārī mūžībā aizgājis latviešu teātra un kino aktieris Armands Reinfelds. Viņa mīļotā sieviete Ieva Dziļuma Ineses Mizovskas, Zanes Piļkas-Karaļevičas materiālā "Mīlēts un nīsts" izdevumā "Privātā Dzīve" atklāj, kāda bija aktiera pēdējā dzīves diena.
Kā stāsta Dziļuma, Reinfeldam pēdējās dienās bijis grūti elpot un viņš esot sūdzējies par spiedošu sajūtu kuņģī.
24. februārī viņam bija jādodas vizītē pie ģimenes ārsta, taču diemžēl aktieris to nesagaidījis.
Pirmdienas rītā Armands paēdis brokastis un jau pēc mirkļa sajuties ļoti slikti.
Izsaukta ātrā palīdzība, taču, kad mediķi ieradušies, bijis jau par vēlu - Armanda sirds bija apstājusies.
Visspilgtāk aktieris skatītāju atmiņās paliks ar Jura Nārbuļa lomu populārajā seriālā "Likteņa līdumnieki" (2003-2008).
Armands Reinfelds dzimis 1965. gada 9. maijā. 1990. gadā aktieris beidzis Latvijas Valsts konservatoriju, t.s. Nacionālā teātra kursu. Atveidojis tādas lomas kā Matjē izrādē "Acālija" (1992), Frenku "Dziedoņos ērkšķu krūmā" (1993) u. c. Taču nevienam teātrim īsti nav "pierakstīts".
Nozīmīga vieta Armanda Reinfelda skatuves gaitās ir Alvja Hermaņa vadītajam Jaunajam Rīgas teātrim. 1993. gadā aktieris saņēmis "Spēlmaņu nakts" balvu kā "Gada aktieris" par lomu JRT izrādē "Kā lēna un mierīga upe ir atgriešanās". Izrāde tapa Alvja Hermaņa un Armanda Reinfelda sadarbībā, "apliecinot viņus abus kā jutīgas, neordināras personības, ar tēmas intīmo, šokējošo atklātību un savdabīgo, brutālo poētiku piesaistīja teātrim galvenokārt gados jaunu skatītāju. Mūsu teātru vispārējās remdenības un bezpersoniskuma nogurdināti, A. Hermaņa izrādē viņi saklausīja atbalsi savām mokošajām problēmām, tam, par ko dažkārt izvairās runāt pat ar vistuvākajiem draugiem vai atzīties pats sev."
Kino Armands Reinfelds bijis redzams Zviedrijas un Latvijas filmās, tostarp "Bēgt, lai dzīvotu", "Parāds mīlestībā" (1984), "Cilpa" (1991), "Varmācības meditācija" (1993), "Drosme nogalināt" (1993), "Vogelfrei" (2007) u. c. 1994. gadā kino kritiķe Dita Rietuma norāda, ka Armands Reinfelds kļuvis par savas paaudzes kinotēlu.