Kāpēc Meganas un Harija zīmols būs "katastrofāls" karaliskajai ģimenei?

© PA/Scanpix/Leta

Megana Mārkla un princis Harijs jau noslēguši vairākus iespaidīgus līgumus pēc karalisko pienākumu pamešanas, bet valda bažas, ka viņu panākumi slikti ietekmēs pārējos karaliskās ģimenes pārstāvjus, raksta "The Mirror".

Kraliskās ģimenes eksperti apgalvo, ka, ja Harijs un Megana turpinās savu veiksmīgo darbību, tad viņu zīmols kļūs miljardiem vērts, kas nenākšot par labu Kembridžas hercogiem.

Karaliskās ģimenes biogrāfs Dunkans Larkombs norādījis, ka cilvēki varētu izrādīt lielāku interesi par Harija un Meganas projektiem, nekā par tradicionālo karaliskās ģimenes darbu.

Eksperts norādījis, ka pirms gada Harijs un Megana atteicās no karalisko pienākumu pildīšanas, lai izvairītos no preses un sabiedrības uzmanības, taču viņu rīcība liecinot par pretējo.

"Mēs zinām, kas tas ir. Pierādījumi ir skaidri. Tā bija lielākā karaliskās ģimenes izpārdošana tās vēsturē. Tas, ko Harijs un Megana dara pēdējo 12 mēnešu laikā, ir labas augsnes gatavošana iespējamai katastrofai karaliskajai ģimenei," paudis eksperts un uzsver, ka Harijs un Megana nenodarbojas ar labdarību, bet gan pelna, pat izmantojot savu dēlu.

Neskatoties uz jaunā koronavīrusa pandēmiju, princim Harijam un Meganai Mārklai ir izdevies iesākt savu "jauno dzīvi" diezgan iespaidīgi. Viņi ir noslēguši miljoniem vērtus līgumus ar "Netflix" un "Spotify".

Slavenības

Karaļnams ne reizi vien ir meklējis iespējas, kā attīstīt dažādas biznesa idejas, lai piepelnītos. Reiz nelaiķe karaliene Elizabete II atvēra savu krogu, nu viņas dēls karalis Čārlzs III nācis klajā ar savu ideju, kā nopelnīt, vēsta "The Sun".