Reiniks sašutis par ieraudzīto Jūrmalas "outlet" ciematā

© Dmitrijs Suļžics/F64

Mūziķis Lauris Reiniks mikroblogošanas vietnē Twitter neslēpa sašutumu un vilšanos par redzēto jaunajā Jūrmalas “outlet” ciematā.

Reiniks jauno ieprkšanās vietu salīdzina ar "bēdu ieleju".

"Vakar ievērtēju jauno "outlet" uz Jūrmalas šosejas. Tie, kas zina, kas ir outlet un kāpēc cilvēki ārzemēs uz tiem gāžas kā traki, šo LV versiju novērtēs vienkārši kā bēdu ieleju ar spoku pilsētas piesitienu...Vizuāli jau atbilst, bet ar to arī prieki beidzās," raksta Reiniks.

Reiniks skaidro, ka atlaides Jūrmalās "outlet" nav tādas, kā Vācijas, Itālijas un ASV outletos.

Arī citi komentētāji piebilst, ka cenas "outlet" veikalos nebūt nav zemākas.

"Cenas identiskas tiem pašiem veikaliem citur. Un būve tāda, ka pie stiprāka vēja tas viss reģipša un putuplasta ciemats aizlidos pa gaisu," teikts kādā komentārā.

Kā iepriekš tika vēstīts, skropstiņu meistare, divu dēlu mamma Kristīne Deimone paviesojusies jaunajā Jūrmalas “outlet” ciematiņā un ir šokā, jo šādos ciematiņos ir bijusi ārzemēs un zina, kā tur visam jābūt.

Divu dēlu māmiņa atklāj, ka Francijā un Spānijā “outlet” ciematiņos ir visu lielo zīmolu (”Gucci”, ”Puma”, ”Saint Laurent”) veikali. Pie veikaliem ir milzu rindas, bet tiekot iekšā - lielas atlaides, toties Latvijā populārajiem zīmoliem ir mazi stendiņi.

Slavenības

Karaļnams ne reizi vien ir meklējis iespējas, kā attīstīt dažādas biznesa idejas, lai piepelnītos. Reiz nelaiķe karaliene Elizabete II atvēra savu krogu, nu viņas dēls karalis Čārlzs III nācis klajā ar savu ideju, kā nopelnīt, vēsta "The Sun".

Svarīgākais