Ļaudis neglaimojoši izsakās par Latvijā populāras influenceres biznesu

© Ekrānšāviņš no mājaslapas

Pēdējo dienu laikā īstu vētru sociālajā tīklā facebook sacēlis Kristīnes Miljones ieraksts sociālajā tīklā facebook, kurā viņa vēsta, ka apģērbs, kas nopērkams sociālajā tīklā instagram tik populārās influenceres Elīnas Didrihsones veikalā "Butterfly" it kā atrodams arī tādā vietnē kā "AliExpress." Kamēr komentāru "jūrā", kas atrodama pie šie ieraksta viedokļi ir dažādi, tikmēr pati Elīna norādījusi, ka vērsīsies pie jurista par neslavas celšanu.

Elīna Didrihsone, kurai sociālajā tīklā instagram ir vairāk nekā 60 000 sekotāji, jau krietnu laiku darbojas arī savā uzņēmumā- veikalā "Butterfly". Tur nopērkamās lietas aktīvi tiek reklamētas arī šajā sociālajā tīklā, kur norādīts, ka, piemēram, daļu no apģērba, ko iespējams tur iegādāties, ir šuvusi arī Elīnas mamma.

"Nē, nu forši, ka ir savs bizness un ir ar ko nodarboties, bet, iespējams, es kādai atklāšu Ameriku tepat Ķīnā - "AliExpress", publicējot attēlus, kuros redzams gan "Butterfly" nopērkamais apģērbs, gan tas, kas atrodams interneta veikalu lapās, raksta Kristīne Miljone.

"Un tā nav neslavas celšana - tā ir klientu negatīvā pieredze. Ir jāmāk pieņemt kritiku nevis jāskrien pie jurista. Uzlabo kvalitāti, pārdod labas drēbes, pieņem tās atpakaļ, ja klientu neapmierina un veiksies daudz labāk un mazāk heiteru būs. Ceru, ka izdosies iesūdzēt tūkstošiem cilvēku par “neslavas” celšanu jeb kā es teiktu - dalīšanos ar negatīvo pieredzi. Vajag piestrādāt pie customer service, jo šeit komentāros briesmu lietas var lasīt, un kādā sakarā pirkuma maksājuma mērķī ir jānorāda DĀVANA?" papildinot ierakstu pauž Kristīne.

Tikmēr veikala īpašniece Elīna sociālajā tīklā instagram pēc tam, kad publicēts neglaimojošais ieraksts norādījusi, ka informācija nodota uzņēmuma juristam, kurš iesniegts prasību tiesā par neslavas celšanu. Vēl vēlā pirmdienas vakarā instagram "story" sadaļā Elīna saviem sekotājiem jautāja, vai kāds nezina īsto Kristīnes vārdu.

Piecu dienu laikā kopš ieraksts publicēts sociālajā tīklā facebook tam ir vairāk nekā 1500 komentāri, kuros viedoklis par uzņēmuma darbību un pieredzi tajā iepērkoties ir dažāds. Protams, netrūkst kritikas, kurā pausta neapmierinātībā ar apģērba kvalitāti, vai, piemēram, apgalvots, ka pirkšanas brīdī nav izniegts čeks.Tāpat cilvēki pauduši aizdomas par to, kāpēc maksa par iegādāto apģērbu internetā jāpārskaita uz dažādiem kontiem.

Tiesa, ir arī personas, kuras neslēpj savu viedokli norādot, ka katram no mums taču pašam ir tiesības izlemt, kur iepērkamies, turklāt pirkšanas brīdī noskaidrot visu par apģērba kvalitāti. Tāpat tiek vēstīts par pozitīviem piemēriem, kad preci pēc iegādes šajā veikalā izdevies samainīt.

Tāpat ierakstu, kas sociālajā tīklā ievietots pirms vairākām dienām komentējis Elīnas vīrs Nauris. "Vērsīšu jums mazu skaidrojumu šim visam jo skatos un domāju mīļie cilvēki kā jūs varat būt tik necilvēcīgi. Sāksim ar uzspūsto Ally- mīļie no turienes neesam nekad neko sūtījuši, un ja godīgi neesam piereģistrējušies tajā saitā. Mūsu apģērbs nāk no Ražotājvalstīm - Francija , Itālija , Uk , Polija un Latvija uz doto brīdi tās ir vairum bāzes, ar kurām sadarbojamies. Tad kāpēc uz apģērbu ir virsū rakstīta Ķīna? Jā, daļa no apģērba tiešām ir virsū Ķīna, ļoti izteikti tas ir uz džinsa izstrādājumiem, jo diemžēl džinss kā pats materiāls ir speciāli jāapstrādā un, protams, ka Ķīna ir monstri it visā, bet kā jau rakstīju no turienes preci neiegādājāmies, tāpēc, ka loģistika ir dārga muita un utt, tāpēc iegādājamies no Eiropas valstīm kuras ir milzīgas rūpnīcas, un kurām pati Ķīna izgatavo šos džinsus," skaidro Nauris.

Viņš arī nenoliedz, ka darbības sākumā nav zinājuši, kā pareizi strādāt. "Nezinājām neko par grāmatvedību, vienkārši tirgojām preci. Tagad gan esot nodibināts uzņēmums, katru mēnesi tiekot maksāts PVN un viss pārējais. Runājot par dažādajiem kontiem, Nauris komentārā ierakstā sociālajā tīklā facebook uzsvēris, ka "viņa ir patentmaksātājs un šuvēja un visas kleitas kas tiek šūtas šeit ko arī mūsu klientiem sākām tiek tirgotas uz mammas kontu jo tas ir viņas ieguldītājs darbiņš, un tā ir viņas naudiņa."

Ekrānšāviņš no facebook

Jāsaka gan, ka šī nav vienīgā reizi, kad internetā plaši apspriests veikals "Butterfly" un tā īpašnieki. Piemēram, kādā interneta forumā atrodamas teju 500 lappuses, kurās komentētas gan "Butterfly" nopērkamās lietas, gan pati Elīna un viņas darbības sociālajā tīklā instagram.

Slavenības

Pašmāju šovā “Ģimene burkā” Latvijā populārākais krišnaīts Uģis Kuģis ar sievu pārrunā, kā rīkoties nākotnē, kad viņu vecākiem kļūs pārāk grūti, lai parūpētos paši par sevi. Skaidrs ir viens – viņu ievietošana pansionātā noteikti nebūs risinājums.

Svarīgākais