Lai gan ir slavenības, kuras vairās stāstīt par saviem ikdienas notikumiem, mūziķis Lauris Reiniks pirms dažām dienām mikroblogošanas vietnē twitter pastāstījis par kādu situāciju un jautājis pēc padoma saviem sekotājiem.
"Jautājums tirgotājiem vai likumu zinātājiem: Vai atgriežot preci, veikals var neatdot naudu, bet dot vienkārši savu dāvanu karti atgriežamās preces vērtībā? A, ja nu es negribu tur vairs iepirkties? Tikko biju tādā situācijā. Dabūju dāvanu karti nederīgo bikšu vietā..." situāciju izklāsta dziedātājs.
Viņš arī stāsta, ka veikalā nav piedāvāts izvēlēties preces vērtību atgriest naudas izteiksmē vai dāvanu kartē. "Ja nu es pēc 2 stundām pametu valsti uz mūžu? Kur es to dāvanu karti likšu? Atbildēja, ka tā esot derīga 2 gadus...Man liekas debīla sistēma. Bet nu nauda paliek kompānijā. Tādā ziņā gudri," norāda L.Reiniks.
Arī komentāros cilvēki stāsta, ka gadījies nonākt līdzīgā situācijā. Vēl citi centušies paskaidrot, ka veikala pienākums nav atdot naudu, bet "esot jāpriecājas kaut par dāvanu karti."
Kā zināms, tad neskaidru situāciju gadījumā patērētājiem ir iespēja lūgt palīdzību ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra speciālistiem. Vairāk informācijas par to atradīsi šeit.