Latviešu uzņēmēja un televīzijas personība Gundega Skudriņa dalījusies ar otrdienas rītā notikušo lidostā "Rīga", kur viņu pārsteidzis pārceltais "airBaltic" reiss.
"Otrais piegājiens. No rīta 6 esmu lidostā, visa melnā tērpusies. Izeju caur “iečekošanos” un drošības kontroli, līdz uzzinu, ka “mīļās” nacionālās aviokompānijas reiss atceļas par 5 stundām.
Nikna uz visu pasauli dodos mājās, pārģērbjos šoreiz sarkanā tērpā, un pēc pāris stundām seko dublis nr. 2. Puiši drošības kontrolē koķetējas, ka ja man patīk, es varot nākt arī trešo reizi, bet tad tikai citā krāsā tērpusies.
Nē, ziniet man ļoti nepatīk, ja mans miegs un laiks tiek “čakarēts”, bet nu vismaz humors, sarkanā krāsa un amzieris glābj jebkurā situācijā," saka Skudriņa, kur publicējusi foto Instagram, kā izskatījusies savā "otrajā piegājienā" tikt savā reisā.
View this post on Instagram
Lidmašīnas reisi, kas kavējas vai tiek pavisam atcelti tomēr nav reta parādība, kuras brīdī labi zināt savas tiesības kā pakalpojuma patērētājam.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ja reisa kavēšanās ir 5 stundas un ilgāk, gaisa pārvadātāja pienākums ir piedāvāt atmaksāt biļetes vērtību (vajadzības gadījumā kopā ar bezmaksas reisu atpakaļ uz sākotnējo izlidošanas vietu).