Sociālajā tīklā "Instagram" nereti slavenības par samaksu gatavas publicēt attēlus ar kādiem produktiem, vēstīja LTV raidījums "Aizliegtais paņēmiens", atklājot, cik Latvijā slavenības prasa par šādu "pakalpojumu".
Populārs un jauniešu iecienīts sociālais tīkls ir “Instagram”. Uzmanību tajā piesaista šovmena Renāra Zeltiņa profils, kuram ir gandrīz 100 tūkstoši sekotāju. Viņš tajā publicējis virkni bilžu ar saldējumu, kas, spriežot pēc mirkļbirkas, ir “Superviva Latvija” saldējums.
Zeltiņam par šo reklāmu maksā, un, kā viņš atklāj pats, par vienu šādu bildi prasa 500 eiro. Viņš gan gatavs reklamēt, ja viņam pašam tas produkts garšos.
Savukārt mūziķim Markusam Rivam ir 148 tūkstoši sekotāju, un viņš apliecina interesi reklamēt produktu, bet viņa menedžere atklāj, ka Rivam jau esot līgums ar “Coca-Cola”. Līgums ar “Coca-Cola” ir vēl vienai Latvijas dziedātājai Aminatai, kurai “Instagram” ir 54 tūkstoši sekotāju. Abiem tik tiešām redzamas bildes ar “Coca-Cola”.
Jāatzīmē, ka līdzīgi naudu ar sociālo tīklu starpniecību pelna ne tikai “zvaigznes”, bet arī dažādi pazīstamāki un mazāk pazīstami blogeri. Piemēram, žurnāliste un blogere Una Ulme sociālajā tīklā “Facebook” kļuvusi par “Philips” tvaika ģeneratora gludekļa fani. “Ja produkts ir labs un strādā, tad es ar prieku par to arī kaut ko pastāstu. Bet, ja es nevaru novērtēt rezultātu, neizjūtu kaut kādā fiziskā, taustāmā vai vēl kādā citādā formā, tad, protams, tas ir savādāk,” komentē Ulme. Piedāvāto dzērienu viņa gatava testēt un veidot rakstu, par to prasot 300 eiro.