Lieldienu brīvdienās visā Latvijā durvis vēra masu vakcinācijas centri. Daļa iedzīvotāju, kas vēlmi vakcinēties bija pauduši vietnē manavakcina.lv vai zvanot pa numuru 8989, saņēma uzaicinājumu doties uz kādu no centriem, lai tiktu pie vakcīnas. Tomēr ne visi iedzīvotāji bijuši apmierināti ar vakcinācijas biroja darbu, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Liepājas iedzīvotāja Aija padalījusies ar savu pieredzi.
"30. martā saņēmu pirmo “AstraZeneca” poti, bet 5. aprīlī man zvana un atkal piedāvā pirmo poti ar “AstraZeneca”. Kāpēc slavenais vakcinācijas birojs nav izveidojis uzskaiti? Vai neprot strādāt ar datorprogrammām? Bardaks!" saka Aija.
Arī Lana saņēmusi e-pasta vēstuli ar piedāvājumu vakcinēties, lai gan poti jau saņēmusi. Viņa vēlējusies par to informēt, lai vakcīnu var saņemt kāds cits iedzīvotājs.
"Es zvanīju nākamajā dienā - pirmo reizi zvans ilga desmit minūtes, bet klausulē neviens neteica, lai uzgaidu, jo operatori aizņemti. Zvanīju vēl pēc dažām minūtēm, pēc stundas, atkal pēc piecām minūtēm mēģināju zvanīt, bet nekā. Arī nākamajā dienā zvanīju, bet arī tas pats. Es vienkārši gribēju atteikties [no vakcīnas], jo esmu jau vakcinēta pie ģimenes ārsta," stāsta Lana.
"Mēs ņemam informāciju no datubāzes, kur iedzīvotāji ir pieteikušies, un salīdzinām pret e-veselībā reģistrēto vakcinācijas faktu. Ņemot vērā, ka datubāze pirms izziņu izsūtīšanas ir laikus iepriekš jau jāpieprasa, tad var gadīties situācijas, ka brīdī, kad šī datubāze tika gatavota, iedzīvotājs tika pārbaudīts un konstatēts, ka viņam nav reģistrēts vakcinācijas fakts, bet var gadīties, ka divu, trīs vai četru dienu laikā, kamēr notiek datu apstrāde, iedzīvotājs pie ģimenes ārsta ir vakcīnu saņēmis un saņem papildu īsziņu".