Kāda Latvijas iedzīvotāja neslēpj savu sašutumu par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA ) darbu. Pēc viņas teiktā, VSAA kavē pabalsta izmaksu.
Iedzīvotāja portālā "sudzibas.lv" raksta, ka jau četrus mēnešus nevar tikt pie ģimenes pabalsta. Viņai ir aizdomas, ka VSAA kavē pabalsta izmaksu.
"Pagājušā gada decembrī iesniedzu pieteikumu Saldus VSAA Ģimenes Valsts pabalstam, taču joprojām atbildes nav. Kad aizpildīju pieteikumu Saldus VSAA KAC konkrēti norādīju faktu, ka pēdējos 3 gadus neesmu dzīvojusi ārzemēs, kas arī ir pierādāms, darbiniece lika aizpildīt “īso pieteikumu”. Mēnesi vēlāk saņēmu e-pastu no Ventspils VSAA, kad tomēr ir nepieciešama garā forma, neskatoties uz to, kad pēdējos 3+ gadus jau dzīvoju Latvijā. Piekritu aizpildīt paplašināto formu un nosūtīju to uz VSAA norādīto e-pastu.
Nu jau ir pagājuši 4 mēneši un viss, ko man katru reizi zvanot paziņo, ka izskatīšana ir apturēta, jo nav saņemta paplašinātā forma, taču, kad uzsveru, ka formu esmu nosūtījusi, tad viņas paskatās, ka, jā, tiešām ir. Katru reizi sola, ka inspektore man atzvanīs, taču ir klusums un atkal nākas zvanīt pašai un nebeidzamais stāsts sākas no jauna. Vai tiešām VSAA apzināti kavē pabalstu izmaksas? Man ir grūti komentēt VSAA kompitenci, bet aizdomīgi šķiet tas, ka sākumā visi atbild, ka forma nav saņemta, bet brīdi vēlāk, ka tomēr saņemta," sūdzas iedzīvotāja.
Jāpiebilst, ka arī iepriekš cilvēki ir sūdzējušies par VSAA darbu. Pirms kāda laika vēstījām, ka kāda sieviete dalījusies ar nepatīkamu pieredzi, ar ko saskārusies Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā.
Cik noprotams, tika iesniegti dokumenti, lai saņemt pabalstu bezdarba gadījumā, taču viss neizdevās tik gludi, kā bija paredzēts.